Zascianek

91. Data: 2007-10-03 12:34:02

Temat: Re: Zascianek
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ostryga" <z...@v...pl> wrote in message
news:fe022o$11q$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Racja. Pochwalił Kwacha za Ukrainę. Tu zaplusował, dobre posunięcie.
>
> Jednak pochwała ogólna "za Ukrainę" mogła się niektórym skojarzyć z
> ostatnimi alkoholowymi wyczynami Kwacha w Kijowie. ;))
>
> pozdr,
> o.

DLA KAŻDEGO COŚ MIŁEGO !!!

Gdyby tylko raz przypomniał o Ukrainie - chodziłoby o pomarańcze, a tak
wyszło, że o golenie...

92. Data: 2007-10-03 21:06:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez pisze:

> Ani to mój lid, ani prawda to, że go lubię :)

z tym lubieniem oczywiście masz rację, ale z lidem to już nie :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

93. Data: 2007-10-03 21:09:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez pisze:

> Zabrakło mu tylko odwagi/konsekwencji, by przyznać, że tamte działania
> Kwaśniewskiego były możliwe tylko dlatego, że wcześniej prowadził
> politykę zagraniczną na kolanach :)

zapewne był na kolanach względem innych ciemnych mocy rozgrywających tę
partię :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

94. Data: 2007-10-04 10:30:29

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> z tym lubieniem oczywiście masz rację, ale z lidem to już nie :)

Będę na nich głosował z wykrzywioną gębą :)

--
Kamnez
----

95. Data: 2007-10-04 13:17:40

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> ja bym powiedział że kaczka umie przemawiać do człowieka a gorzej mu
> idzie z tłumem. wałęsa zaś dokładnie odwrotnie :)

Gorzej, jak człowiek do niego przemówi - wtedy budzi się w nim...
autentyczne, czyste dobro:):

"Joanna Janowska, właścicielka restauracji SphinMac przy remontowanym
odcinku ulicy Piotrkowskiej, która w ubiegłym tygodniu wykrzyczała
premierowi Jarosławowi Kaczyńskiemu i prezydentowi Łodzi Jerzemu
Kropiwnickiemu, co myśli na temat tempa robót przed jej posesją, jest
oburzona wypowiedzią premiera.

Jej spontaniczne wystąpienie Kaczyński nazwał... przygotowaną akcją
polityczną. Pani Joanna zastanawia się teraz, czy nie pozwać premiera do
sądu.

Przed godz. 7 rano w dniu, kiedy do Łodzi przyjeżdżał premier, pani Joanna
chciała podjechać pod swoją restaurację, ale strażnicy miejscy powiedzieli,
że to niemożliwe, bo w pobliżu Jarosław Kaczyński będzie miał konferencję
prasową. Dodali, że jeśli coś jej się nie podoba, to może poskarżyć się
premierowi. I tak też zrobiła. Podczas konferencji, zorganizowanej na
skrzyżowaniu ulic Piotrkowskiej i Tymienieckiego, właścicielka restauracji
przedarła się przez ochroniarzy i powiedziała Kaczyńskiemu i Kropiwnickiemu,
co leży jej na sercu: że przez remont obroty jej lokalu spadły o prawie 70
procent, że od tygodni na placu budowy nic się nie dzieje, a gdy miał
przyjechać premier, to nagle pojawiły się koparki i robotnicy. Zgromadzeni
łodzianie nagrodzili jej wystąpienie oklaskami.

Następnego dnia premier, zapytany o łódzki incydent, stwierdził, że
wystąpienie pani Joanny było klasycznym przykładem prowokacji politycznej."

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/lodzianka_ktora_n
akrzyczala_na_premiera_chce_go_pozwac_45619.html

Gawreon

96. Data: 2007-10-04 15:17:02

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Gawreon" <s...@l...po> wrote in message news:fe2p2s$lrt$1@news.onet.pl...

> Następnego dnia premier, zapytany o łódzki incydent, stwierdził, że
> wystąpienie pani Joanny było klasycznym przykładem prowokacji
> politycznej."

Nie ulega watpliwosci, ze w tej chwili rzadza nami kretyni i zacofancy.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

97. Data: 2007-10-04 19:49:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> Następnego dnia premier, zapytany o łódzki incydent, stwierdził, że
> wystąpienie pani Joanny było klasycznym przykładem prowokacji politycznej."

no prowokowała kobiecina, sam widziałem :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

98. Data: 2007-10-04 19:50:06

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Nie ulega watpliwosci, ze w tej chwili rzadza nami kretyni i zacofancy.

nie ulega wątpliwości, że to istotne argumenty

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

99. Data: 2007-10-04 19:52:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez pisze:

> Będę na nich głosował z wykrzywioną gębą :)

żeby ci tak nie zostało :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

100. Data: 2007-10-04 19:52:29

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> no prowokowała kobiecina, sam widziałem :)

a politycznie chociaż?

gawreon

Re: Natura rzeczy
te pansravista