Zascianek

101. Data: 2007-10-04 20:43:11

Temat: Re: Zascianek
Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:fe3g7c$fhv$3@atlantis.news.tpi.pl...

> no prowokowała kobiecina, sam widziałem :)

Ciekawam, za co popierasz Kaczora. :)

pozdr,
o.

102. Data: 2007-10-04 20:45:17

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawreon" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> "Joanna Janowska, właścicielka restauracji SphinMac przy remontowanym
> odcinku ulicy Piotrkowskiej, która w ubiegłym tygodniu wykrzyczała
> premierowi Jarosławowi Kaczyńskiemu i prezydentowi Łodzi Jerzemu
> Kropiwnickiemu, co myśli na temat tempa robót przed jej posesją, jest
> oburzona wypowiedzią premiera.
>
> Jej spontaniczne wystąpienie Kaczyński nazwał... przygotowaną akcją
> polityczną. Pani Joanna zastanawia się teraz, czy nie pozwać premiera do
> sądu.

Nie widziałam sytuacji z restauracją w łodzi. Jednak widziałam inne.
Rozmawiałam też nie raz ze znajomymi psychologami także na temat niektórych
zachowań JK i ten link w tym miejscu nie jest zupełnie bez sensu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_par
anoiczna

pozdr,
o.

103. Data: 2007-10-04 21:03:00

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"ostryga" <z...@v...pl> wrote in message

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_par
anoiczna

Wlasnie to miedzy innymi ma grupowy poldebil i popierdoleniec pansravista.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

104. Data: 2007-10-04 21:13:50

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Oct 2007 22:45:17 +0200, ostryga napisze:

> [...]
> Rozmawiałam też nie raz ze znajomymi psychologami także na temat
> niektórych zachowań JK i ten link w tym miejscu nie jest zupełnie bez

ja go rozumiem, po prostu nie jest naiwny, zauważ że jeśli nawet się
pomylił, to przecież zrobiła mu realną antyreklamę, nie możesz
przecież być pewna czy wszystko nie zostało zaaranżowane, a ta
pani stała się niechcący główną aktorką ;)

105. Data: 2007-10-04 21:28:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:
> czy wszystko nie zostało zaaranżowane, a ta
> pani stała się niechcący główną aktorką ;)

Cały czas tak właśnie uważam.
I co to w ogóle jest, aby każdy, komu się akurat zachce, mógł napsioczyć
w twarz premierowi?
Nie mówiąc o tym, że to niehigieniczne jest;-)
Należy jej się przynajmniej za obrazę i atak na urzędnika państwowego w
miejscu publicznym.
Poważnie.

Gdyby miała błoto i bajoro całe życie przed sklepem, toby się sama
domagała remontu ulicy, nie patrząc na spadek obrotów.
Durna baba - dała się podpuścić, bo jej pasowało napsioczyć ważniejszemu
od siebie. W jej tymczasowym pojęciu - bezkarnie.

--
XL wiosenna

106. Data: 2007-10-04 21:30:00

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości
anoiczna

> Wlasnie to miedzy innymi ma grupowy poldebil i popierdoleniec pansravista.

Nie chciałam spowodowac, że się teraz bedziemy przez internet diagnozować.
;)
Ten link w żadnym razie nie jest diagnozą, co podkreśliłam w poście.
Myślę, że trzeba uważać z przyczepianiem etykiet.

pozdr
o.

107. Data: 2007-10-04 21:40:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> [...]
> Ten link w żadnym razie nie jest diagnozą, co podkreśliłam w poście.
> Myślę, że trzeba uważać z przyczepianiem etykiet.

Nie ma rady na to, kiedy ktoś je sobie w swej głupocie sam przyczepia:
Bluzgacz jest bluzgacz i tyle, koń jaki jest, każdy widzi.

--
XL wiosenna

108. Data: 2007-10-04 21:44:10

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Paź, 23:28, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Durna baba - dała się podpuścić, bo jej pasowało napsioczyć ważniejszemu
> od siebie. W jej tymczasowym pojęciu - bezkarnie.

I tutaj sie z Toba wyjatkowo zgadzam ;)

--
Fragile

109. Data: 2007-10-04 21:44:35

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> a politycznie chociaż?

i to niepoprawnie!

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

110. Data: 2007-10-04 21:45:14

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ten link w żadnym razie nie jest diagnozą, co podkreśliłam w poście.
> Myślę, że trzeba uważać z przyczepianiem etykiet.

Rozumiem i stwierdzam, ze masz racje, ale w przypadku kretyna ktorego
podalem powyzej nie ma co przyczepiac - po prostu napisalem prawde.
--

Re: Natura rzeczy
te pansravista
ZAGADKA