Zascianek

111. Data: 2007-10-04 21:46:13

Temat: Re: Zascianek
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:fe3mot$9us$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie ma rady na to, kiedy ktoś je sobie w swej głupocie sam przyczepia:
> Bluzgacz jest bluzgacz i tyle, koń jaki jest, każdy widzi.

To zwal konia jak masz problem klofto.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

112. Data: 2007-10-04 21:46:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Ciekawam, za co popierasz Kaczora. :)

jest poważnym politykiem. mówię serio.

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

113. Data: 2007-10-04 21:48:24

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Cały czas tak właśnie uważam.
> I co to w ogóle jest, aby każdy, komu się akurat zachce, mógł napsioczyć w
> twarz premierowi?
> Nie mówiąc o tym, że to niehigieniczne jest;-)
> Należy jej się przynajmniej za obrazę i atak na urzędnika państwowego w
> miejscu publicznym.
> Poważnie.

Nie jestes glupia.
Jestes maksymalnie pojebana, ale wiadomo skad to masz.
No co za skonczona kretynka.

> Gdyby miała błoto i bajoro całe życie przed sklepem, toby się sama
> domagała remontu ulicy, nie patrząc na spadek obrotów.
> Durna baba - dała się podpuścić, bo jej pasowało napsioczyć ważniejszemu
> od siebie. W jej tymczasowym pojęciu - bezkarnie.

Siedz lepiej w tej Polsce B i zamknij sie w swojej slawojce, bo pierdolisz
jak zacofana pizda.
Nie zapomnij zlomu wyzbierac, zeby bylo na dykte.

114. Data: 2007-10-04 21:49:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> I tutaj sie z Toba wyjatkowo zgadzam ;)
>
> --
> Fragile

...bo to są oczywiste sprawy. A baby to się rzeczywiście najlepiej
nadają do podpuszczania i ktoś to umiejętnie wykorzystał. Nelly też się
nadaje ;-P

--
XL wiosenna

115. Data: 2007-10-04 21:50:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Nie widziałam sytuacji z restauracją w łodzi. Jednak widziałam inne.
> Rozmawiałam też nie raz ze znajomymi psychologami także na temat niektórych
> zachowań JK i ten link w tym miejscu nie jest zupełnie bez sensu:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_par
anoiczna

no dobrze, ustalmy sobie jedno - polityka dla mas jest czymś innym niż
polityka zaplecza.

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

116. Data: 2007-10-04 21:53:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Należy jej się przynajmniej za obrazę i atak na urzędnika państwowego w
> miejscu publicznym.
> Poważnie.

proponuję dyby i koty na twarz.

> Gdyby miała błoto i bajoro całe życie przed sklepem, toby się sama
> domagała remontu ulicy, nie patrząc na spadek obrotów.

z tego co wiem, chodziło o to że remont stoi w miejscu a jak premier
przyjeżdża to i koparki się zlatują.

> Durna baba - dała się podpuścić, bo jej pasowało napsioczyć ważniejszemu
> od siebie. W jej tymczasowym pojęciu - bezkarnie.

pokrzyczała i tyle, co tam.

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

117. Data: 2007-10-04 21:53:46

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> jest poważnym politykiem. mówię serio.

to właśnie jest najgorsze

gawr.
--
Czuję się rewelacyjnie jako obywatel IV RP - inaczej się człowiekowi
oddycha, łatwiej rano się wstaje, jedzenie i woda lepiej smakują.

118. Data: 2007-10-04 21:57:26

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> nie ulega wątpliwości, że to istotne argumenty

Jak widac ponad 30% uwaza inaczej, kurwa.

119. Data: 2007-10-04 21:58:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> proponuję dyby i koty na twarz.

No, słuchaj, gdyby napadła np. na mnie, szaraczka, to na pewno by
oberwała przynajmniej parasolką...

> z tego co wiem, chodziło o to że remont stoi w miejscu a jak premier
> przyjeżdża to i koparki się zlatują.

A ona się tak przyzwyczaiła do tego stojącego remontu, że premier to
zły powód dla jego ruszenia z miejsca, tak?

> pokrzyczała i tyle, co tam.

No nie wiem. Jak ktoś będzie bardzo chciał, to rzeczywiście zrobi z tego
sprawę polityczną. I być może nie będzie to wcale premier, lecz raczej
ten, co babę w końcu po coś podpuszczał ;-P

--
XL wiosenna

120. Data: 2007-10-04 21:59:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]
> Durna baba - dała się podpuścić, bo jej pasowało napsioczyć ważniejszemu
> od siebie. W jej tymczasowym pojęciu - bezkarnie.

Nie rozumiesz, ze byc moze wyczerpala wszystkie mozliwe drogi (w tym
administracyjne) aby jakies jebane urzedasy ruszyly dupy a robotnicy zaczeli
cos robic?
Przeciez to Lodz - mega zadupie i zapuszczone miasto, ktore poza odnowiona
Piotrkowska i paroma pozydowskimi fabrykami, w ktorych zrobia galerie albo
jakies jebane imprezownie NIC nie ma.
--

Re: Natura rzeczy
te pansravista