Zascianek

131. Data: 2007-10-05 19:18:14

Temat: Re: Zascianek
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No, słuchaj, gdyby napadła np. na mnie, szaraczka, to na pewno by
> oberwała przynajmniej parasolką...

premier mógłby jej przynajmniej mikrofonem zawinąć :)

> No nie wiem. Jak ktoś będzie bardzo chciał, to rzeczywiście zrobi z tego
> sprawę polityczną. I być może nie będzie to wcale premier, lecz raczej
> ten, co babę w końcu po coś podpuszczał ;-P

baby się same podpuszczają :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

132. Data: 2007-10-05 19:18:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Właśnie. Dokładnie tak. Pokrzyczała i tyle, co tam.
> To jest w sumie szczegół, który nagle urasta nam do jakichś duzych
> rozmiarów.
> (teorii spiskowych itd) A dlaczego? Sam premier chyba trochę się przyczynił
> do "rozdmuchania" problemu.

i pewnie celowo :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

133. Data: 2007-10-05 19:19:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez pisze:

> Masom Poważny Polityk oferuje dżumę, polityką zaplecza jest zaś
> szerzenie tyfusu.

dżuma dla mas tyfus dla konkurencji :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

134. Data: 2007-10-05 19:48:32

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> zależy dla kogo :)

fabryka nocnikuff już pracuje pełną parą :)

gawreon

135. Data: 2007-10-05 20:11:59

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Paź, 01:01, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

.com...

> Kompletna bzdura.
> Podczas kampanii kazde nawet spontaniczne zachowanie urasta do rangi
> prowokacji

Masz racje. Czesto tak jest.

> z powodu tego, ze kretyni uznaja teorie spiskowa.
> Nie daj sie w to wciagnac i nie daj sobie wmowic bzdur.

Moze masz racje...
Jednak to co mysla ludzie dzisiaj, i jak mysla, jest zawzyczaj
poprzedzone wydarzeniami, ktore mialy miejsce w przeszlosci. Ocena
terazniejszosci w sporej mierze zalezy od faktow zaistnialych w
przeszlosci. Niektorym ciezko sie od tego typu skojarzen uwolnic.

--
Fragile

136. Data: 2007-10-05 20:13:49

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> i pewnie celowo :)

tzn w jakim celu?

pozdr :)
o.

137. Data: 2007-10-05 20:26:36

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga<z...@v...pl>

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> tzn w jakim celu?

żeby łatwiej każdą następną krytykę można było zlekceważyć (tzn. żeby
zwolennicy bez zastanowienia wiedzieli, co mają myśleć o "krzykaczach")

no ale z drugiej strony organizatorzy bliskich spotkań z wyborcami przecież
nie popełnią już więcej takiego błędu jak Kropiwnicki

gawreon

138. Data: 2007-10-05 20:29:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> fabryka nocnikuff już pracuje pełną parą :)

próbuję próbuję i nie mogę załapać :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

139. Data: 2007-10-05 20:31:57

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> żeby łatwiej każdą następną krytykę można było zlekceważyć (tzn. żeby
> zwolennicy bez zastanowienia wiedzieli, co mają myśleć o "krzykaczach")

nie
po prostu kontynuacja strategii układu. efektywna.

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

140. Data: 2007-10-05 20:36:32

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> nie
> po prostu kontynuacja strategii układu. efektywna.

chyba na to samo wychodzi

gawreon

Re: Natura rzeczy
te pansravista