Zascianek

11. Data: 2007-10-01 21:39:17

Temat: Re: Zascianek
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:
> Ikselka<i...@p...onet.pl>

> E, no, przecież to oczywista oczywistość :)

Oczywiste oczywistości wielokrotnie w polityce okazywały się najmniej
pewnymi.

> Pomijając już wszystko inne, jemu się nawet nie chce (no i mniej by
> zarabiał ;)

Co do nie chcenia - tu bym się najbardziej obawiała, bo pieniądze raczej
już ma, więc jeśli mu czegoś brakuje, to...

--
XL wiosenna

12. Data: 2007-10-01 21:41:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> kaczyński, co mnie zaskoczyło, wyluzowany i cały czas z pasją

I nawet pochwalił Kwasa za Ukrainę. Ciekawe, czy Kwas to dobrze
zrozumiał. Miałam ubaw :-D

--
XL wiosenna

13. Data: 2007-10-01 21:42:18

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> pije jak polak, spoko gość

Właśnie dlatego się boję: pijących Polaków jest sporo, u nas to nie
argument przeciw ;-)

--
XL wiosenna

14. Data: 2007-10-01 21:44:31

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> jak dla mnie kaczka jednak wypadła lepiej niż kwas
> kwas był smutny i wyraźnie nie w formie, mowa ciała zdradzała nerwy

to ciekawe, bo ja zauważyłem głównie latające rączki Kaczorra (nie wiem, czy
jedną przytrzymywał latającą drugą, czy obie podrzucało podskakujące
kolanko, ale wyglądało to dziwnie) - mowa ciała Kwaśniewskiego była mi, że
tak powiem, jednak bliższa wyluzowania

ale ty jesteś psycholog, wiesz lepiej :)

> a już jak stał obok olejniczaka na konferencji, wyglądał żałośnie

tego nie widziałem

no cóż, do niedawna wydawało mi się, że Kwaśniewski jest w zasadzie passe,
poza polityką i skończony
- ale nie ma to jak koło ratunkowe od samego Premiera ;)

> kaczyński, co mnie zaskoczyło, wyluzowany i cały czas z pasją

powtarzał to, co mówi codziennie, z podobnie irytującą manierą w głosie jak
codziennie - ale może był odrobinę weselszy niż codziennie (to plus)

gawreon

15. Data: 2007-10-01 21:47:24

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@p...onet.pl>

[...]
> Co do nie chcenia - tu bym się najbardziej obawiała, bo pieniądze
> raczej już ma, więc jeśli mu czegoś brakuje, to...

Coś mi się obiło w jakimś kolorowym czasopiśmie, że ma duże wydatki.
A i Oleksy chyba się naśmiewał u Gudzowatego, że Kwaśniewska orze strasznie
dla pieniędzy (?).

Gawreon

16. Data: 2007-10-01 21:47:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:
> Ikselka<i...@p...onet.pl>
>
> [...]
>
> Coś mi się obiło w jakimś kolorowym czasopiśmie, że ma duże wydatki.

Jeśli to było "bardzo kolorowe czasopismo", to raczej nie ma co polegać
na tych wiadomościach ;-)

> A i Oleksy chyba się naśmiewał u Gudzowatego, że Kwaśniewska orze
> strasznie dla pieniędzy (?).

Ha, nie doceniasz dodatkowej motywacji ze strony żony dla męża - ona
dobrze się czuje w roli Pierwszej Damy ;-)

--
XL wiosenna

17. Data: 2007-10-01 21:50:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> kaczyński, co mnie zaskoczyło, wyluzowany i cały czas z pasją

Mocno kochasz Pana Przewodniczacego?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

18. Data: 2007-10-01 21:51:20

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@p...onet.pl>

> I nawet pochwalił Kwasa za Ukrainę. Ciekawe, czy Kwas to dobrze
> zrozumiał. Miałam ubaw :-D

To było faktycznie niezłe, bo podejrzewam, że to był podwójny przekaz:
z jednej strony zupełnie serio pochwała za działania Kwaśniewskiego podczas
pomarańczowej rewolucji, z drugiej ciągłe przywoływanie słowa "Ukraina"
przypominało o ostatnich "działaniach" Kwaśniewskiego tamże.

Gawreon

19. Data: 2007-10-01 21:52:02

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:
> Ikselka<i...@p...onet.pl>

> To było faktycznie niezłe, bo podejrzewam, że to był podwójny przekaz:
> z jednej strony zupełnie serio pochwała za działania Kwaśniewskiego

Ja (i wszyscy, co byli ze mną) odebrałam to zupełnie jednoznacznie,
bynajmniej nie jako pochwałę - i chwała Kaczyńskiemu za to, że umiał
zganić tak, że Kwas mógł się tylko oblizać, a Kaczyńskiemu nijak nie
można zarzucić ataku.

> z drugiej ciągłe przywoływanie słowa
> "Ukraina" przypominało o ostatnich "działaniach" Kwaśniewskiego tamże.

Otóż to.

--
XL wiosenna

20. Data: 2007-10-01 21:53:45

Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

[...]
> pije jak polak, spoko gość

No tego to nie wiadomo.
To zależy czy wypił 1 czy 10 kieliszków zanim zaczął bełkotać ?

puciek.

Re: Natura rzeczy
te pansravista
ZAGADKA