Zasilek na zagospodarowanie ...

1. Data: 2005-03-02 10:47:33

Temat: Zasilek na zagospodarowanie ...
Od: "art" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Mam pytanie, czy przysluguje mi zasilek na zagospodarowanie, jezeli przed
rozpoczeciem pracy w szkole w czasie studiow robilem cos na umowe zlecenie ? (Czy
pierwsza praca dotyczy tylko zatrudnienia na umowe o prace?)

Aha i druga rzecz. Jak wyglada sprawa z pozyczka mieszkaniowa dla nauczyciela, czy
mozna dostac pieniadze zanim kupi sie mieszkanie, czy dopiero po zakupieniu
mieszkania otrzymuje sie pieniadze ?

Bardzo prosze o odpowiedz osoby, ktore zetknely sie z tym tematem.

Wielkie Dziekuje,
Artur

2. Data: 2005-03-02 16:09:59

Temat: Re: Zasilek na zagospodarowanie ...
Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

art napisał(a):
> [...]
> przed rozpoczeciem pracy w szkole w czasie studiow robilem cos na
> umowe zlecenie ? (Czy pierwsza praca dotyczy tylko zatrudnienia na
Art. 61 KN wyraźnie mówi, że pracy w trakcie studiów się nie uwzględnia.
A poza tym zlecenie nie jest pracą a usługą - świadectwa pracy za to nie
dostaniesz. Oczywiście jesteś nauczycielem kontraktowym, bo tylko takim
przysługuje i to tylko przez rok (bo rok trwa staż).

BogdanKa

3. Data: 2005-03-02 17:52:31

Od: "Kasia i Tomek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście jesteś nauczycielem kontraktowym, bo tylko takim
> przysługuje i to tylko przez rok (bo rok trwa staż).
>
> BogdanKa

Raczej nanauczycielem stażystą, bo tu staż trwa rok
Kasia

4. Data: 2005-03-04 19:17:42

Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia i Tomek napisał(a):

> Raczej nanauczycielem stażystą, bo tu staż trwa rok
> Kasia

A to w takim razie upomnij sie o zasiłek po zakończeniu stazu i
zdobyciu statusu kontraktowego.

BogdanKa

5. Data: 2005-03-16 11:37:26

Od: "xxx" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też wykonywałam na studiach pracę na umowę zlecenie i zasiłek dostałam
Użytkownik "art" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
[...]

Serwis informacyjny FOTOrama zaprasza - www.fotorama.pl
student informatyki.. i co dalej?
MCSA Microsoft -tytuł który pomoże Ci w karierze!
uniwersytet warszawski
studia informatyczne w krakowie...