Zasnąć natychmiast i na dłuugo.

11. Data: 2004-05-08 11:30:28

Temat: Re: Zasnąć natychmiast i na dłuugo.
Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiedz jest taka, ze nie da sie w sposob bezpieczny
> bez nadzoru anestezjologa spowodowac kontrolowanego snu
> z efektem natychmiastowego zasniecia przez 12 godzin.

bzdury pleciesz chlopie, sa leki nasenne dzialajace jak kolezanka Monia by
chciala, ale niestety sa wylacznie na recepte, a wybranie sie po recepte do
lekarza to tak jakby pojsc do stolarza, zrobic u niego wlasnorecznie sobie
szafkie, i jeszcze mu za to zaplacic, a on tylko wystawi fakturke ;o(

pozdrawiam,
tez bezsenny :o(

ps: Monia, moze razem jakos uda nam sie zasnac ?

12. Data: 2004-05-08 11:53:06

Temat: Re: Zasnąa natychmiast i na d3uugo. (was: Zasnąć natychmiast i na dłuugo.)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 May 2004 13:30:28 +0200, darek wrote:

> [...]
> lekarza to tak jakby pojsc do stolarza, zrobic u niego wlasnorecznie sobie
> szafkie, i jeszcze mu za to zaplacic, a on tylko wystawi fakturke ;o(

Naprawdę?

To skoro jestes mądrzejszy od lekarzy, to bądź tak dobry i napisz mi
jaki lek podany doustnie spowoduje natychmiast (albo w ciągu
kilkudziesięciu sekund) sen trwający 12 godzin (może być z tolerancją
pół godzine 'w te i wewte'). Bardzo proszę, bom ciekaw okrutnie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

13. Data: 2004-05-08 12:09:57

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <D...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdrawiam,
> tez bezsenny :o(
>
> ps: Monia, moze razem jakos uda nam sie zasnac ?

Mowisz, ze sa? Jakos nikt nie chce powiedziec jakie. Recepta to nie problem.

14. Data: 2004-05-08 12:14:52

Temat: Re: Zasn?a natychmiast i na d3uugo. (was: Zasn?a natychmiast i na d3uugo.)
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> wrote in message

> [...]
> kilkudziesięciu sekund) sen trwający 12 godzin (może być z tolerancją
> pół godzine 'w te i wewte'). Bardzo proszę, bom ciekaw okrutnie.

kolezanka Monia, nie pisala o sekundach przy zasypianiu, fakt.
napisala o "natychmiastowym", co na pewno miejsca nie ma
az tak antychmiastowego przy podaniu doustnym. ale barbiturany
czy benzodiazepiny moglyby jej pomoc.

iwon(k)a

15. Data: 2004-05-08 12:21:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monia" <m...@p...onet.pl> wrote in message news:c7iimd$kh4$1@news.onet.pl...

> Mowisz, ze sa? Jakos nikt nie chce powiedziec jakie. Recepta to nie problem.

benzodiazepiny, barbiturany, ostatnio duzo sie mowi o ambien.
http://www.ambien.com/about_ambien_works.asp

iwon(k)a

16. Data: 2004-05-08 13:14:56

Temat: Re: Zasn?a natychmiast i na d3uugo.
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 May 2004 07:14:52 -0500, Iwon(k)a wrote:

> [...]
> napisala o "natychmiastowym", co na pewno miejsca nie ma
> az tak antychmiastowego przy podaniu doustnym. ale barbiturany

O ile wiem żadna benzodiazepina (ani barbituran) po podaniu doustnym
jednej dawki (i mam tu na myśli dawkę na tyle niską, że nie spowoduje
jako działania ubocznego śmierci lub uszkodzenia OUN), nie ma szans
wywołać natychmiast snu trwającego 12 godzin. Pomijając przypadki
wyjątkowe. A co nieco o tym wiem, ponieważ zdarza mi się podawać
benzodiazepiny, w sporych dawkach, i nie tylko doustnie.

17. Data: 2004-05-08 13:18:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jako działania ubocznego śmierci lub uszkodzenia OUN), nie ma szans
> wywołać natychmiast snu trwającego 12 godzin.

wiesz ja po 1 tbl xanaxu spalam ok 9 godzin. do 12 nieco
jeszcze brakuje, ale jest to juz jakas liczba.
w koncu jesli sie obudzi, nieh sobie zazyje nastepna tbl ;))))

> Pomijając przypadki
> wyjątkowe.

to Monia moze byc wyjatkowa.

> A co nieco o tym wiem, ponieważ zdarza mi się podawać
> benzodiazepiny, w sporych dawkach, i nie tylko doustnie.

to prawie tak jak ja:)

iwon(k)a

18. Data: 2004-05-08 13:30:26

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c7immv$1in$...@n...onet.pl,
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl>:

> w koncu jesli sie obudzi, nieh sobie zazyje nastepna tbl ;))))

Dla ciebie to jest smieszne?
Mozesz komus krzywde zrobic.

--
Robert

19. Data: 2004-05-08 13:35:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message
> Dla ciebie to jest smieszne?
> Mozesz komus krzywde zrobic.

nie jest smieszne. prawdziwe. beznodizepiny dawkuje sie
czesto 3 razy dziennie. wiec proba samobojcza
nie uda sie po zazyciu kolejnej tbl po 9 godzinach.
lepiej ci sie juz zrobilo?

iwon(k)a

20. Data: 2004-05-08 14:10:21

Od: "darek" <D...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie jest smieszne. prawdziwe. beznodizepiny dawkuje sie
> czesto 3 razy dziennie. wiec proba samobojcza
> nie uda sie po zazyciu kolejnej tbl po 9 godzinach.
> lepiej ci sie juz zrobilo?

a czy mozna to kupic bez recepty ?

Darek

Państwowe przychodnie?
czarna lista lekarzy
proszę o odpowiedź -- półpasiec
spuchniete kostki i stopy
bóle tylnej części głowy przy obecnej gorączce