Zatkany nos

1. Data: 2000-11-29 12:12:50

Temat: Zatkany nos
Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o szybki sposób na zatkany nos - jestem w pracy - oddycham ustami i
strasznie boli mnie głowa.
Czy wziąść APAP?

JoannaS.

2. Data: 2000-11-29 15:56:22

Temat: Re: Zatkany nos
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:

> Prosz? o szybki sposób na zatkany nos - jestem w pracy - oddycham ustami i
> strasznie boli mnie g?owa.
a potrafisz nos czyscic ?
jezeli nie to kup se gruszke

3. Data: 2000-11-29 22:18:26

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia napisał(a) w wiadomości: <902rno$7tv$1@news.tpi.pl>...
>Proszę o szybki sposób na zatkany nos - jestem w pracy - oddycham ustami i
>strasznie boli mnie głowa.
>Czy wziąść APAP?

Polecam masc z kwasem bornym i mentolem. Przynosi ulge. Na krotko ale
przynosi. No i jest bezpieczniejsza niz te wszyskie -zoliny w sprayu.

Adam B.

4. Data: 2000-11-30 00:54:17

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasia <t...@t...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:902rno$7tv$...@n...tpi.pl...
> Proszę o szybki sposób na zatkany nos - jestem w pracy - oddycham ustami i
> strasznie boli mnie głowa.
> Czy wziąść APAP?
> pozdrawiam

na mnie dobrze dziala NASIVIN

pomaga tez czeste "wlewanie" :) do nosa niewielkich ilosci 0.9% NaCl
(niezbyt przyjemne, ale "zdrowsze" od oksymetazoliny z nasivinu)

pozdr

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

5. Data: 2000-11-30 01:41:23

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> a potrafisz nos czyscic ?
> jezeli nie to kup se gruszke

Dobre!:-)))))))) i trafne !

Kupiłam i ja sobie jakiś czas temu gruszkę ale do innego celu...Miałam wrażenie,
że prywaciarz laryngolog ( ale na kasę chorych, bo moja przychodnia tam kieruje)
zostawił mi coś w uchu...grzebał i grzebał wcześniej...W prywatnej lecznicy ( na
ul.Sobieskiego w Warszawie--niech wszyscy wiedzą! ) ten laryngolog wyciągał ze
swojej prywatnej skórzanej torby prawdopodobnie a raczej napewno nie
wydezynfekowane, czy nie wygotowane narzędzia i tym mi grzebał w uchu...Potem
coś mi się z tym uchem zaczęło dziać...miałam wrażenie, że tam siedzi jakis
paproch albo jakiś gronkowiec...Gruszką sobie chciałam pomóc, tzn wyciągnąć to
ścierwo, ale to chyba była jakaś bakteria i potem nawet wlałam sobie wody
utlenionej do tego ucha, następnie kupiłam sobie jakieś krople w aptece i je
wpuszczałam...Moja noga już nie postanie u tego laryngologa.

Kaja

6. Data: 2000-11-30 11:52:47

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz do apteki i kup Olbas oil, albo tabletkido ssania. Ewentualnie
Xylogel.
--

Pzdr.
Justyna

7. Data: 2000-11-30 20:44:54

Od: "AK" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze dziala tez ksylogel ( ksylometazolina) ale nie mozna tego brac za
dlugo, wszystko jest w ulotce, a lek jest do kupienia bez recepty.
Pozd. AK

8. Data: 2000-12-06 20:59:18

Od: Aleksander Wala <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:

> Proszę o szybki sposób na zatkany nos - jestem w pracy - oddycham ustami i
> [...]

Xylometazolin dla ciebie 0,1 ;-)

Olek
Look at my ABSOLUTELY NEW home page:
http://zeus.olimp.com.pl

9. Data: 2000-12-06 21:27:47

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Wala wrote:

> [...]

znajomy na zatkany nos czysci go dokladnie i plucze chlodna woda.
Obrzek ustapuje i nos jest ok.

10. Data: 2000-12-06 23:08:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Wala napisał(a):

> Xylometazolin dla ciebie 0,1 ;-)

Barrrrrrdzo smaczne...Spływa do gardła.
Smacznego,

Kaja

Dodatek maczki kostnej do potraw, kielbas ?
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa