Zatoki - pomozcie

1. Data: 2003-11-28 13:09:20

Temat: Zatoki - pomozcie
Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Juz od jakiegos czasu mam problem z zatokami, ciagly katar, zatkany nos,
problemy z oddychaniem itp. Bylam u kilku lekarzy lecz kazdy mi co innego
mowil. Oczywiscie tez kazdy zapisywal inne leki, sama nie wiem ile juz
pieniedzy na nie wydalam. Nie mam sily wiecej chodzic do nieznanego lakarza
i znowu placic za antybiotyki i leki ktore mi nic nie pomagaja. Prosze:
jezeli znacie jakiegos sprawdzonego laryngologa to podajcie do niego
kontakt. Chodzi mi o takiego, ktory mnie porzadnie zbada, poradzi konkretnie
co robic dalej, zapisze skuteczne, a nie najdrozsze leki i w koncu uwolni
mnie od tych dolegliwosci, bo juz zyc mi sie odechciewa.
Zapomnialam wspomniec, ze szukam lekarza we Wroclawiu. Pozdrawiam i
dziekuje.

Mila

2. Data: 2003-11-28 14:25:39

Temat: Re: Zatoki - pomozcie
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djemila" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> co robic dalej, zapisze skuteczne, a nie najdrozsze leki i w koncu uwolni
> mnie od tych dolegliwosci, bo juz zyc mi sie odechciewa.

Najproszym, najtańszym (w sumie to nic nie kosztuje) i
najskuteczniejszym sposobem oczyszczenia zatok jest przepłukanie ich wlasnym
moczem. Nie ma lepszego środka do tego celu i żadne lekarstwa nie pomogą,
gdyż likwidują jedynie objawy spowodowane poprzez złogi starego, gnijącego
śluzu, zalegające w przestrzeniach okołonosowych.
Mogę to stwierdzić z wlasnego doświadczenia. Miałem od dziecka kłopoty z
astmą i alergiami, co powodowało praktycznie nieustający katar przez całe
młode lata. Nie miałem większych problemów z zatokami, ale zacząłem
zauważać, że choroba lokomocyjna zaczyna dawać o sobie znać. Być może miało
to coś wspólnego z tym, że ośrodek równowagi znajduje się w okolicy ucha, a
te kanały są ze sobą połączone i przy każdym katarze, część śluzu zawsze
przedostanie się w nieporządane miejsca. Gdy pierwszy raz zrobiłem sobie
oczyszczanie, sam się zdziwiłem, że tyle syfu zalegało mi w głowie. Muszę
powiedzieć, że nie było to z początku przyjemne, ale gdy ta "galareta"
wypłynęła z mojej głowy poczułem wielką ulgę. Oczywiście jednorazowy zabieg
nie jest wystarczający i trzeba to co jakiś czas powtarzać, ale jest to
skuteczne.
Jeśli nie masz inezdrowego podejścia do spraw medycyny niekonwencjonalnej,
to chętnie udzielę więcej informacji.
A co do lekarzy, to pewnie jedynie zaufany znajomy może Ci coś takiego
polecić, bo na takim sposobie nikt nie zarobi i nie pojedzie na szkolenie do
luksusowego ośrodka za lojalne przypisywanie leku sponsorującej szkolenie
firmy :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2003-11-28 14:40:10

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemy z oddychaniem itp. Bylam u kilku lekarzy lecz kazdy mi co innego

Problem zatok, to temat rzeka... Zastanów się, czy w Twoim wypadku
dolegliwość nie ma podłoża alergicznego. Przy okazji warto wspomnieć, że
"nietrafiony" antybiotyk zamiast pomagać szkodzi. Dlatego należy je stosować
z wielką rozwagą. Zajrzyj do archiwum forum "Zdrowie". Nie ma tygodnia, aby
problem zatok nie był tam poruszany:

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

4. Data: 2003-11-28 18:51:17

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz od jakiegos czasu mam problem z zatokami, ciagly katar, zatkany nos,
> problemy z oddychaniem itp.

Wiem, też to przechodziłem :-)

> [...]
> mnie od tych dolegliwosci, bo juz zyc mi sie odechciewa.
> Zapomnialam wspomniec, ze szukam lekarza we Wroclawiu. Pozdrawiam i

Ja osobiscie poleciłbym jakigoś laryngologa z tytułem dr n. med lub
najlepiej profesora ;-)
Osobiscie mam sprawdzoną Panią laryngolog z Brzegu, która można powiedzieć,
że skutecznie mnie wyleczyła. Podobnie jeszcze jedną osobę z rodziny.

Michał

5. Data: 2003-11-28 19:26:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Nov 2003, Trapez wrote:

> Najproszym, najtańszym (w sumie to nic nie kosztuje) i
> najskuteczniejszym sposobem oczyszczenia zatok jest przepłukanie ich wlasnym
> moczem. Nie ma lepszego środka do tego celu i żadne lekarstwa nie pomogą,

polecam zrobic sobie najpierw posiew moczu.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

6. Data: 2003-11-28 19:33:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Nov 2003, andrzej głowacki wrote:

> [...]
> z wielką rozwagą. Zajrzyj do archiwum forum "Zdrowie". Nie ma tygodnia, aby

generalnie najwazniejsza rzecza jest utrzymanie droznosci nosa
- to jest klucz w leczeniu zapalenia zatok. One po prostu musza
byc poprzez jame nosowa odpowiednio upowietrzniane.

Antybiotyki w przypadku zapalenia ropnego sa oczywiscie niezbedne

Tlo alergiczne jest rzeczywiscie czeste i trzeba brac je pod uwage

Muzyka flamenco jest na prawde super, jezyk hiszpanski piekne a kobiety z
tego kraju gorace zas czesc uzdrowiskowa Inwroclawia jest jednym
z moich ulubionych miejsc. Inhalowanie solanki pod tezniami bardzo
dobrze udraznia nos i zatoki - rozumiem, ze Ty tego nie napisales
bo nie chciales robic kryptoreklamy. Co do goracych kobiet i
flamenco suchy klimat (np. tydzien spedzony w klimacie srodziemnomorskim
potrafi wyleczyc zatoki na wiele lat)

P.

7. Data: 2003-11-28 19:34:55

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Nov 2003, Michał Mraczek wrote:

> Osobiscie mam sprawdzoną Panią laryngolog z Brzegu, która można powiedzieć,
> że skutecznie mnie wyleczyła. Podobnie jeszcze jedną osobę z rodziny.

z tytulem profesora? Hm jakiej uczelni?

P.

8. Data: 2003-11-28 20:20:03

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisał:
>
> generalnie najwazniejsza rzecza jest utrzymanie droznosci nosa
> - to jest klucz w leczeniu zapalenia zatok. One po prostu musza
> byc poprzez jame nosowa odpowiednio upowietrzniane.

Tak, jest to podstawowa sprawa. Ważne jest również stworzenie organizmowi
warunków do "samouleczenia". W tym wypadku należy zadbać o "wygrzanie"
okolic zatok.

> Antybiotyki w przypadku zapalenia ropnego sa oczywiscie niezbedne

Takie są standardy medyczne stosowane w Polsce, jednak dla mnie osobiście
sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Dla zainteresowanych, pod postem
umieściłem kilka odnośników-ciekawostek.

> Tlo alergiczne jest rzeczywiscie czeste i trzeba brac je pod uwage

Zdarza się, że obrzęk śluzówki spowodowany przez alergen zmniejsza
upowietrzenie zatok, bądź całkowicie przymyka ich ujście...

> [...]
> bo nie chciales robic kryptoreklamy. Co do goracych kobiet i
> flamenco suchy klimat (np. tydzien spedzony w klimacie srodziemnomorskim

Dziękuję za miłe słowa. To wszystko szczera prawda ;-).

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

-------------------------------------
Ropny nieżyt nosa nie jest wskazaniem do rutynowej antybiotykoterapii
http://www.servier.pl/doniesienia_naukowe/index.php?
id=1018&from=20
Perspektywy antybiotykoterapii w zakażeniach dróg oddechowych
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=467&
gid=4
Ograniczona skuteczność amoksycykliny u osób z zakażeniem górnych dróg
oddechowych i ropnym wyciekiem z nosa
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=466&
gid=4
Nadużywanie antybiotyków w leczeniu zakażeń dróg oddechowych
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=286&
gid=4
Leczenie odroczone zmniejsza zużycie antybiotyków w przeziębieniu
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=459&
gid=4
Antybiotyki są nadużywane u dzieci z zakażeniami górnych dróg oddechowych
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=545&
gid=4
Problem nadużywania antybiotyków-dobre i złe wieści
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=1360
&gid=4
Antybiotyki w ostrych infekcjach górnych dróg oddechowych
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=1204
&gid=4
Programy edukacyjne ograniczają antybiotykoterapię w ostrym zapaleniu
oskrzeli
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=1168
&gid=4
Przyczyny leczenia zapalenia gardła antybiotykami
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=1124
&gid=4
Opinie amerykańskich lekarzy na temat oporności na antybiotyki
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=956&
gid=4
Wybór antybiotyku a skuteczność leczenia ostrego zapalenia zatok
http://www.servier.pl/podsumowania/index.php?id=69&g
id=4

9. Data: 2003-11-28 20:43:27

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...

> z tytulem profesora? Hm jakiej uczelni?

Oczywście Akademii Medycznej a nie politechniki ;-)

Michał

10. Data: 2003-11-29 08:37:20

Temat: Odp: Zatoki - pomozcie
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> polecam zrobic sobie najpierw posiew moczu.

Nie sądzę aby to było potrzebne. Nie powinien zrobić nic nieporządanego w
organiźnmie, gdyż posiada duże właściwości antyseptyczne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

mononukleoza i bol gardla :((
Leczenie kamieni żółciowych ziołami