Re: Zatrzymaj aborcję

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zatrzymaj aborcję
Date: Sat, 27 Jan 2018 22:52:27 +0100
<5a59b4d2$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5a59f934$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5a5a0e75$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5a5a5e3b$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<0...@g...com>

Jakub A. Krzewicki pisze:

> PS. Mam podejrzenia, że kanały energii opisane przez medyków
> humoralnych są to trasy tzw. łuków odruchowych odpowiedzialnych za
> stymulację poszczególnych rejonów ciała i znajdujących się tam
> układów krwionośnych i limfatycznych przez układ nerwowy. Chociaż
> mogą za nie odpowiadać również jakieś inne słabo poznane dziś
> struktury w organizmie człowieka. Pod koniec lat 60-tych XX w. pewien
> profesor anatomii z Korei Północnej wysunął np. hipotezę, że za
> działanie punktów i meridianów akupunkturowych odpowiadają odkryte
> przez niego mikrostruktury, które nazwał "kanałami Kyungrak".
> [...]

Zapominasz o informacji i roli, jaka ona pełni w funkcjonowaniu
czegokolwiek, od maszyny poczynając a na człowieku kończąc. Informacje i
jej przepływy towarzyszą wszelkiemu działaniu wymagającemu poznania i
sterowania. No wiesz taki feedback: obserwacja (pomiar) - korekta -
zmiana stanu systemu - obserwacja - korekta - zmiana stanu systemu - ...
I tak w nieskończoność. Informacja rządzi wszelkimi procesami, w tym
Życiem. Informacja jako podsystem Świadomości, uzupełniana przez
Mądrość. Wiedza, Mądrość, Doświadczenie czyli tzw expertise.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net