Re: Zatrzymaj aborcję

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 28 Jan 2018 22:39:26 -0800 (PST)
Subject: Re: Zatrzymaj aborcję
From: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 17:56:57 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Ja uważam, że to gdzieś w drodze pomiędzy zygotą i zagnieżdżeniem.
> Dokładnie nie można ustalić, bo to decyduje ciało "iluzoryczne" - nośnik
tymczasowy, żeby wprowadzić informację, sterować i przybyć "do portu".
> Połączenie się gamet jest sygnałem do wejścia.

Jakubie, jestemy na takim poziomie, jako ludzkosc,
ze nie umiemy tego dokldnie ustalic;
znaczy jesli chcesz, to pewnie w bardzo wielkiej pewnosci
moglbym to, choc watpie czy dokladnie, ustalic.

Zobacz: sa zawody sprinterow, powiedzmy.
Zobacz: sa zawody dlugodystansowcow, powiedzmy.

Zawodnik przecial mete, wkleil sie w publiczniosc,
a sedzie mowi: nie, chlopcze, ten twoj bieg to falszywka.

tak ja rozumuje, jako zwykly, najzwyklejszy czlowiek.

i mam tez prawo ustalaac co najwlasciwsze tylko.

pozdrawiam,
jacek