Zatrzymanie wilgoci przy krzaku

1. Data: 2003-05-28 10:41:39

Temat: Re: Zatrzymanie wilgoci przy krzaku
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak się zastanawiam po podlaniu co by nie wyparowywała
> woda za szybko - położyć dookoła krzaka jakšœ folię która zatrzyma wilgoć.
> Dobry to pomysł?
> Jacek
>
> --
> Pozdrawiam
> Jacek
> GG 2998829
> korą podsypac - zatrzymuje wilgoc
Pozdrawiam Johan

2. Data: 2003-05-28 10:41:45

Temat: Zatrzymanie wilgoci przy krzaku
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam po podlaniu co by nie wyparowywała
woda za szybko - położyć dookoła krzaka jakąś folię która zatrzyma wilgoć.
Dobry to pomysł?
Jacek

Jacek
GG 2998829

3. Data: 2003-05-28 10:58:28

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak się zastanawiam po podlaniu co by nie wyparowywała
> woda za szybko - położyć dookoła krzaka jakąś folię która zatrzyma wilgoć.
> Dobry to pomysł?
> Jacek

Albo ziemię wokół krzaka przysypać korą - zatrzymuje wilgoć i powstrzymuje
chwasty albo z ziemi wokół krzaka uformować mały wał - tak by woda po
podlaniu nie rozlewała się szeroko tylko zatrzymywała przy korzeniach.
Przynajmniej tak starzy ogrodnicy uczyli... :-))
Janek

4. Data: 2003-05-28 11:01:55

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak się zastanawiam po podlaniu co by nie wyparowywała
> woda za szybko - położyć dookoła krzaka jakąś folię która zatrzyma wilgoć.

Chyba z folią nie najlepszy:-)
Jakiś grzyb się pod tą folią nie wychoduje???

Natomiast kora tudzież inna naturalna ściółka przepuszczająca powietrze jak
najbardziej:-)

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2003-05-28 11:02:14

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram: kora, kora i jeszcze raz kora! A przy okazji polepsza jakośc
gleby. Zebrać z 5 cm gleby mineralnej i nasypać kory. Super sprawa.
Pozdrav.
Rene

6. Data: 2003-05-28 11:43:54

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> Natomiast kora tudzież inna naturalna ściółka przepuszczająca
> powietrze jak najbardziej:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Dla dłuższego zatrzymywania wilgoci ( w dowolnym miejscu) stosuje się też ,
do gleby, supersorbenty, ekożele czy cuś podobnego.
--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

7. Data: 2003-05-28 12:13:34

Od: "Darek Darel" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla dłuższego zatrzymywania wilgoci ( w dowolnym miejscu) stosuje się też ,
> do gleby, supersorbenty, ekożele czy cuś podobnego.

Witam,

a może wiecie gdzie nabyć takie ekożele, cy cuś w podobie, w większych
opakowaniach? Tak sobie pomyślałem żeby użyć przy zakładaniu trawnika,
ale pewnie nieopłacalne?

Pozdrowientos
Darientos

8. Data: 2003-05-28 13:04:53

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam Johan

a trociny mogą być?
Jacek

9. Data: 2003-05-28 13:50:14

Od: "sq4nr" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

>korą podsypac - zatrzymuje wilgoc

czy kora nie zakwasza podloza???

Grzegorz G.

10. Data: 2003-05-28 14:15:35

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Darel napisał(a):
> [...]
>
> a może wiecie gdzie nabyć takie ekożele, cy cuś w podobie, w większych
> opakowaniach? Tak sobie pomyślałem żeby użyć przy zakładaniu trawnika,

Namiary na takie cuś jak Ekożele będą mieć w Instytucie Sadownictwa i
Kwiaciarstwa w Skierniewicach , bo testowali toto.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

krzewy niskopienne w donicach - gazobetonach
o winorosli
Klematis
Mrówki na brokułach i wszedzie -pomocy!
wiciokrzew w kropki