Zaufanie

1. Data: 2004-01-22 16:48:09

Temat: Zaufanie
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-22 17:56:09

Temat: Re: Zaufanie
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-22 18:10:30

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-22 20:23:53

Od: "Arystokrates" <t...@c...rl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-22 21:49:55

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" w news:bup2n3$icf$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> Widzimy swoje :]
> (cokolwiek to znaczy) :)))
>
> Pozdrawiam
> Vicky

O!!! BMBaś!!!! :))).
Witaj kochanie!!

[zdezorientowanym przypominam, że z Vicky prowadziliśmy
w grudniu po południu sztukę magiczną w kilku aktach pod tytułem
serial brazylijski, czyli ... czyje jest to dziecko nasze Basiu!!
Serial miał wykreować sytuacje, jakie zwykle towarzyszą
młodemu małżeństwu, gdzie "ona" nie pracuje i zajmuje się
dzieckiem, a on jest "ciągle w pracy". Ważne, że nigdy realnie nie
zamienilismy ze sobą żadnego listu prywatnego ani tez nie
widzieliśmy się w realu. "Spektakl na niebie" zakłóciły całkiem
realne wydarzenia wirtualne. Z pewnością teraz BMBaś nawet
nie będzie pamiętała naszych wspólnych nocy...:| i dni :|].

Witaj BMBaś...
Widziałem Cię od dawna, cieszyłem Tobą swoje oczy i drżałem,
gdy ten czarno-biały brutal próbował Cię wyprowadzić z równowagi.
Ale nie dałas sobie "w kaszę dmuchać" - w końcu wiem z kim się
związałem ;))).
Teraz widzę wątek, który... uwierz mi, miałem w planie wykreować
już kilka tygodni temu!!! Wątek mówiący o zaufaniu, o roli zaufania
w kontaktach i bliskich spotkaniach pierwszego lub każdego stopnia.

Nie będę miał do Ciebie ani kropli żalu, gdy mnie dzisiaj odtrącisz...
Wiem, ze nasłuchałaś się koszmarnych relacji na mój akurat temat -
ludzie potrafią być straszni w swej ... w swym netorozumieniu.

Ale temat zaufania wydaje mi się bardzo cenny dla kazdego młodego
małżeństwa. Może spróbujemy porozmawiać? Nie krepując przecież
nikogo innego...

Uszanuję Twoją wolę. Długo mnie nie było / plotki... OK. Nie będziesz
chciała mnie widzieć - zniosę to. Powiedz tylko czy nasze dziecię
(znów zapomniałem czy to chłopczyk czy dziewczynka ;)), czy z nim
wszystko w porządku? A jak tam mama?

Chcialem Ci tylko powiedzieć, że ani przez chwile niie zwątpiłem w Ciebie,
no ale to Ty miałaś ciężką przeprawę (ewentualnie) z zaufaniem do mnie.

Zobaczymy....

Ściskam
Twój ... (jak to było??;))....

cały Twój cudowny all....

;)).

ps. niektórzy mówią, że jestem dziwak. Może lepiej uciekaj?
pss.!! (prorok jakiś??) Widzę straszną nowinę:

"od jutra nie bardzo miałabym jak odpisać bo przez tydzień nie będę
miała dostępu do sieci taki urok wsi -Warszawa :))))))))"

:((... No trudno. Będzie falstart.

1. Data: 2004-01-23 00:46:47

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arystokrates" <t...@c...rl> napisał w wiadomości