Zauważyłam wyprzedaż w "Niteczce"!

1. Data: 2005-09-26 07:57:25

Temat: Zauważyłam wyprzedaż w "Niteczce"!
Od: "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Wyprzedaż w internetowym sklepie Niteczka. Taniej np. Basak, ale
białego już nie ma. Zamówiłam tam po raz pierwszy 2 rodzaje włóczki. Mam
nadzieję, że dostanę, bo prosiłam o próbki i bardzo prządnie mi je przysłali
i dobrze, że jest taka możliwość, bo zdjęcie nie zawsze oddaje wygląd, chyba,
że taką samą w sklepie można obejrzeć.
[Wiecie, że za BABY 5 dag kobitka w jednej pasmanterii chciała ode mnie 26
zł? A w Niteczce 5dag=3,49. Co ma tu budzić nieufoność, bo nie rozumiem
zasady takiej różnicy cenowej?]
OLUSIA

2. Data: 2005-09-26 09:15:38

Temat: Re: Zauważyłam wyprzedaż w
Od: "Mimi X" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to chyba zaczął się czas jesiennych promocji :) bo tu jest za to darmowa
wysyłka:
http://www.kolorowymotek.pl/

To dobrze :)
A gdzie tak drogo chcieli za Baby ? Aż niemozliwe! To była na pewno ta sama
włóczka?

3. Data: 2005-09-26 09:54:58

Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimi X <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> To dobrze :)
> A gdzie tak drogo chcieli za Baby ? Aż niemozliwe! To była na pewno ta sama

Witam!
> W Piastowie tak chcieli i wygląda ze zbliżenia, że ta sama, ptałam 2x...
Z obserwacji zauważam, że jeśli ma się ochotę na większą ilość motków, to
nawet doliczając przesyłkę bardziej się internetowe kupno opłaca, chociaż
czasem dobrze macnąć, co się kupuje. W Niteczce można zamówić próki i jest to
faktycznie dobre, bo można się zorientować.
OLUSIA

4. Data: 2005-09-26 11:48:08

Temat: Re: Zauważyłam wyprzedaż w "Niteczce"!
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! Wyprzedaż w internetowym sklepie Niteczka. Taniej np. Basak, ale
> białego już nie ma.

A czy ktoś z Warszawy bezi zamawiał w najblizszym czasie? Mozna by zmniejszyc
koszty przesyłki :D

pozdr
Ania z Raszyna

xxx P. Ricamo Chłopiec z pieskiem raz jeszcze
(druty)Fajne sweterki do pooglądania
[szydelko] zazdroski
[szydełko] serwetki, kapelusiki i inne cuda
długo szukany tatty teddy ślubny:)