Zawartosc wybranych skladnikow odzywczych w diecie optymalnej

21. Data: 2004-08-04 13:41:01

Temat: Re: Zawartosc wybranych skladnikow odzywczych w diecie optymalnej
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ceqf3d$rqt$1@inews.gazeta.pl...

> "Jurek" <g...@g...pl> a écrit dans le message de

> PS: ciekawe kiedy Cooler zauwazy ze z siebie samego balona robi?

NIGDY ;))))

a tak dla kontrastu wkleję całą wypowiedź z której cooler wyjął cytat
Krysi
"

Re: no to dajemy jeszcze raz, dodatek
Autor: krystynaopty1
Data: 01.08.2004 22:24 + dodaj do ulubionych wątków

+ odpowiedz na list

------
Gość portalu: misiu napisał(a):

> [...]
plony, wszelkie stonki i inne zwierzątka, opuszczają pole aby ie zginąć.

> Nie, to niemożliwe, żeby człowiek był aż taki głupi. Sprawdzasz w ten
sposób
> moją odporność psychiczną i liczysz, że cię potraktuję grubym słowem,
abyś
> mogła znów poużalać się nad swoją skrzywdzoną duszą?

No i jak tu nie czytać wegetarian?... Toż to ciekawsze niż obserwowanie
roślinożernych zwierząt w ZOO! ;)

Mamy tu wszystko - i zboczoną filozofię, i sfiksowane wgetariańskie prawo,
infantylną hierachię wartości gatunków zwierzęcych, i KABARET! w
najlepszym
gatunku... A jak komuś nudnawo, to i klimacik rynsztoka się znajdzie.

Jeszcze niejednym absurdem nas zaskocżą...

Krystyna"

Slawek
P.S.
carprice83 ma naprawdę 21 lat i studiuje prawo podobno ;)

22. Data: 2004-08-04 15:43:40

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:ceqnlk$h4n$1@news.onet.pl pisze:

> gdzie jest dyskusja na news.dieta.optymalna.info nad wynikami badań dr
> ponomarenki.
>
> podaj linka .chyba ,że znów kłamiesz powołujac się na dyskusje które nigdy
> nie miały miejsca

Pewnie mialy. W rzeczywistosci, w jakiej zyje Jurek. Ani w mojej, ani
zapewne w twojej cos takiego jak news.dieta.optymalna.info nie istnieje.

Mowiac bardziej rzeczowo: rowniez jestem ciekaw konkretnego wskazania, gdzie
i kiedy jakikolwiek _optymalny_ napisal cos zgodnego z tym, co mozna
wyczytac teraz u Ponomarenki: ze nie zoltko, ale cale jajo, ze kolagen wcale
nie bardzo, ze nadmiar bialka niekoniecznie zamienia sie w weglowodany, ze
tluszcze zwierzece =/= tluszcze nasycone, ze znaczaca czesc populacji moze
nie odniesc korzysci ze stosowania diety Kwasniewskiego, ze zoltka jednak
nie dostarczaja wszystkich aminokwasow i mineralow, a smalec niekoniecznie
jest najwartosciowszym tluszczem. Najbardziej interesowalyby mnie oczywiscie
wypowiedzi spontaniczne, nie wywolane dyskusja z "krytykantami" z listy
Krystyny.

--
Do spalania weglowodanow potrzebne sa tluszcze, z diety lub wlasne. - Krzysztof
Czaplicki [KC]

23. Data: 2004-08-04 19:06:36

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie jest dyskusja na news.dieta.optymalna.info nad wynikami badań dr
> ponomarenki.

jeszcze nie dostalem ostatniego numeru Optymalnika to po pierwsze, po drugie
te tematy nie sa "gromem" z jasnego nieba- byly juz omawiane wielokrotnie!
Akurat na ndoi (skrot z lenistwa ;) dr Ponomarenko, jest bardzo czestym
"gosciem"

> podaj linka .chyba ,że znów kłamiesz powołujac się na dyskusje które nigdy
> nie miały miejsca

link do dyskusji o ostatnim artukule/wypowiedzi dr Ponomarenki? nie ma, bo
wielu dyskutujacych ma prenumerate i otrzymuje swoje numery z
"poslizgiem"(jak Ci sie chce to poszukaj watkow w ktorch T. Trojanowski
musi sie tlumaczyc z opoznenia w dostarczaniu numerow). Czy interesuja Cie
linki do dawnych dyskusji.

Jurek

24. Data: 2004-08-04 19:10:02

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie mialy. W rzeczywistosci, w jakiej zyje Jurek. Ani w mojej, ani
> zapewne w twojej cos takiego jak news.dieta.optymalna.info nie istnieje.

a skad bierzesz swoje coponiektore stopki?

> [...]
> nie dostarczaja wszystkich aminokwasow i mineralow, a smalec niekoniecznie

musza byc wszystkie razem?

> Najbardziej interesowalyby mnie oczywiscie
> wypowiedzi spontaniczne, nie wywolane dyskusja z "krytykantami" z listy
> Krystyny.

czy jest jakas komisja( oczywiscie wysoka) ktora stwierdzi kto godny a kto
nie?

Jurek

25. Data: 2004-08-04 19:24:11

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ponomarenki.
>
> podaj linka .chyba ,że znów kłamiesz powołujac się na dyskusje które nigdy

no to co podasz? czy będziesz ściemniał ,że prenumerata,że nie sa to nowości

to co masz te linki do dyskusji gdzie były wałkowane te tematy czy znów tak
sobie skłamałes??

26. Data: 2004-08-04 19:29:53

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze nie dostalem ostatniego numeru Optymalnika to po pierwsze, po
drugie
> te tematy nie sa "gromem" z jasnego nieba- byly juz omawiane wielokrotnie!

podaj link

> Akurat na ndoi (skrot z lenistwa ;) dr Ponomarenko, jest bardzo czestym
> "gosciem"

podaj link do dyskusji na temat wyników jego badań

27. Data: 2004-08-04 19:34:54

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości

> Nic ciekawego tam nie ma, o czym bym nie wiedzial.

jakos nigdy nie widziałem abyś zwrócił jakiemus optymalnemu,ze mija się z
rzeczywistością. mimo posiadania takiej wiedzy ??

28. Data: 2004-08-04 20:54:57

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawda jest ze moim jezykiem "roboczym" jest francuski, ale z polskim nie
jest jeszcze tak zle, a wiec po kolei - uzywajac zwrotu ".. te tematy
("wrzucone" przez Coolera) byly juz "walkowane" na
news.dieta.optymalna.info..." chodzilo mi o : jajka (bialko+zoltko),
"rownowaga" bialkowa(temat dosc modny ostatnio), przebialczenie, ilosc
weglowodanow ktore nalezy zjadac, ilosc kwasow nie nasyconych w masle czy
smalcu, klopoty w stosowaniu DO(!!), co jakis czas "wybuchaja" dyskusje o
witaminach czy mineralach itd, itp. NIE SA TO TEMATY PORUSZANE W JEDNYM
WATKU, jedne czesciej inne rzadziej powracaja na grupe. Artykul(?)
Ponomarenki nie byl (jeszcze) tematem dysksji, bo jak juz powiedzialem ,
moja skromna osoba nie miala jeszcze okazji czytac ostatniego numeru
Optymalnika, a wiec nie moge ustosunkowywac sie do czegos czego nie
czytalem. A do starych watkow mozesz dojsc przy odrobinie poswieconego czasu

Jurek

29. Data: 2004-08-04 20:56:18

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy znów tak
> sobie skłamałes??

mozesz to sformulowanie wyjasnic?

Jurek

30. Data: 2004-08-05 07:17:20

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prawda jest ze moim jezykiem "roboczym" jest francuski,

i to wszystko wyjasnia .teraz zaczynam rozumieć wszystkie twoje posty
zamieszczane na grupach i forach dyskusyjnych.

czy krysia z leszkiem na co dzień śledzikują a gapa zaciąga z ukraińskim
akcentem??

Musli:Vitalis bakaliowe
[MM]Nad Wisłą czy Szybko i Szczupło?
Weight Watchers