Zawiasy w szczece strzelaja i bola

1. Data: 2003-05-03 14:14:02

Temat: Zawiasy w szczece strzelaja i bola
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy ziewam zozwierajac paszcze niczym lew :-> cos mi strzela w
zawiasach szczeki.

Dzis rano sie obudzilem i mialem problemy z rozwarcie szczeki na wiecej
niz 1 cm bo bolalo? Co sie z ty robi i czy mam isc do chirurga
szczekowego, moze slusarza aby nowe zawiasy wytoczyl?

Pomozcie, moze jakies adresy specjalistow w wawie

Seco

--
Bartosz 'Seco' Suchecki [wAw]
Cykloza nie boli... Blat i Ogie?

2. Data: 2003-05-03 18:42:40

Temat: Re: Zawiasy w szczece strzelaja i bola
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pamiętnego dnia Sat, 03 May 2003 16:14:02 +0200, Bartosz 'Seco'
Suchecki <s...@N...org> wystukał/a złowieszcze słowa:

> [...]
>
>Dzis rano sie obudzilem i mialem problemy z rozwarcie szczeki na wiecej
>niz 1 cm bo bolalo? Co sie z ty robi i czy mam isc do chirurga

Idz na Nowy Zjazd (ja w kazdym razie polecam) i sie dokladnie zbadaj.
Tam Ci zrobia pantomogram (chyba tak sie to pisze), czyli zdjecie rtg
calego zgryzu i cos wymysla.
U mnie wymyslili tzw szyne relaksacyjna - nakladke ustawiajaca szczeke
na wlasciwej pozycji, bo okazalo sie, ze choc tego nie czulem, zgryz
mialem przestawiony i lewy zawias pracowal zle, co z biegiem lat
spowodowalo wlasnie podobny bol jak u Ciebie.
U mnie to pomoglo :)
Tylko nie idz w ciemno - zadzwon i niech Ci najpierw odpowiedniego
specjaliste znajda. Telefonu wprawdzie nie pamietam, ale w ksiazce
telefonicznej bedzie. Nazywa sie toto Centrum Stomatologii.

Pozdrawiam
Piotr Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisując na priv, usuń "NOSPAM" z adresu

3. Data: 2003-05-03 21:40:05

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3 maj 2003 (sobota).Patrzę,a tu o godz. 20:42 *La Luna*
<d...@4...com> napisał(a):

> [...]

> specjaliste znajda. Telefonu wprawdzie nie pamietam, ale w ksiazce
> telefonicznej bedzie. Nazywa sie toto Centrum Stomatologii.

Przepraszam,że zapytam.Ile takie coś kosztowało?
Czy potrzebne jest jakieś skierowanie?

--
Pozdrowienia,
Kaja

4. Data: 2003-05-04 06:39:59

Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam,?e zapytam.Ile takie co? kosztowa?o?
> Czy potrzebne jest jakie? skierowanie?

Wydaje mi sie , ze na Nowym Zjezdzie jest panstwowa klinika, wiec w ramach
ubezpieczenia wszystko pojdzie.

Seco

5. Data: 2003-05-04 07:19:56

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> is free to say
whatever...

Mialam dokladniutko, zab w zab ;) to samo. Przez kilka lat. Strzelalo, do
czego sie szlo przyzwyczaic i po prostu sobie strzelalam, ale gorzej bylo,
gdy cos tam sie "zakleszczalo". Raz to nawet mialam problem z mowieniem.
Usunieto mi jednego zabka, drugiego zabka i jest lepiej. Duzo zabkow mala
buzia ;>

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
If I may be so bald can I just shave something, come on make me my head.

6. Data: 2003-05-04 07:21:18

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> is free to say whatever...

---->||| Pamiętnego dnia Sat, 03 May 2003 16:14:02 +0200, Bartosz 'Seco'

;))
Coz za optymizm ;D

7. Data: 2003-05-04 10:06:19

Temat: Re: Re: Zawiasy w szczece strzelaja i bola
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pamiętnego dnia Sun, 04 May 2003 08:39:59 +0200, Bartosz 'Seco'
Suchecki <s...@N...org> wystukał/a złowieszcze słowa:

Skierowanie... No, wlasciwie mialem, bo najpierw na normalnej
chirurgii szczekowej wyladowalem wlasnie ze skierowaniem, a tam mi
powiedziano, ze na to co mam, to oni mnie moga conajwyzej
przeciwbolowymi i przeciwzapalnymi faszerowac, a w kwestii zawiasow to
wlasnie niech sobie na Nowy Zjazd ide.

>Wydaje mi sie , ze na Nowym Zjezdzie jest panstwowa klinika, wiec w ramach
>ubezpieczenia wszystko pojdzie.

Hehehe, optymista :)
W ramie ubezpieczenia idzie coraz mniej, ograniczaja jak moga.
Jak sobie zab chcesz wstawic, to tez musisz kilku w rzedzie nie miec,
zeby ubezpieczenie raczylo sie uiscic.
Na 100% nie pamietam, ale zdaje sie, ze tej uslugi panstwowo nie
zrobisz. Spytac zawsze warto, przepisy sie zmieniaja na okraglo, ale
nie liczylbym zbytnio na oszczednosc :(
To wprawdzie jest panstwowa klinika, ale na tyle popularna, ze klienci
z ubezpieczalni maja (w zaleznosci od specjalisty do ktorego ida)
niekiedy nawet o kilka miesiecy odlegle terminy wizyt.
Oni robia rowniez platne uslugi (sila rzeczy szerszy zakres niz
panstwowo) i tu, co musze przyznac, staraja sie maksymalnie isc
klientowi na reke co do terminow etc.

Ja za te moja nieszczesna szyne to ze wszystkimi badaniami chyba okolo
600 zl zaplacilem...

8. Data: 2003-05-04 19:09:21

Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy ziewam zozwierajac paszcze niczym lew :-> cos mi strzela w
> zawiasach szczeki.
Mialam to samo. Okazalo sie, ze mam wade zgryzu - tzw. zgryz otwarty.
Chodzilam do paradontologa raz na 2-3 miesiace i on mi pilowal zeby - trójki
górne. Troche to pomoglo. Mialam tez robic cwiczenia, polegajace na bardzo
powolnym otwieraniu buzi, jezyk mial tkwic na podniebieniu, a palce rak na
tych bolacych zawiasach. Tez troche pomoglo.

Edyta

Jak zwalczyc przeziebienie i katar?
PYTANKO ? :)
Jak wzmocnic.........
Jak zmniejszyć obrzęk nad okiem ?
[głupie] Pigułki na wzrost penisa. Czy to dziala?