Zawodówka kontra technikum

1. Data: 2007-01-14 01:27:36

Temat: Zawodówka kontra technikum
Od: s...@j...cuni.cz szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim,
jaka jest róznica pomiędzy tymi dwoma typami szkół w Polsce? Czy
nie polega ona na tym, ze po ukonczeniu zawodówki nie mozna iść na
studia (bo nie ma tam matury...?), a po technikum mozna?
Potrzebne mi to do tlumaczenia - nie jestem pewna, czy dobrze rozumiem
oryginal, a tym samym jak przetlumaczyć.
Dzięki z gory,
Katarzyna

2. Data: 2007-01-14 08:19:59

Temat: Re: Zawodówka kontra technikum
Od: Brilliant Shepherd <B...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Our virtual argument partner - s...@j...cuni.cz
took the floor and said:
> [...]
> Potrzebne mi to do tlumaczenia - nie jestem pewna, czy dobrze rozumiem
> oryginal, a tym samym jak przetlumaczyć.

Z tego co się orientuje nie ma już zawodówek, są tylko
licea profilowane.
Mylę się?

--
with kindest regards,
Brilliant Shepherd

3. Data: 2007-01-14 10:41:17

Od: j...@m...pl (Jacek Skowroński) szukaj wiadomości tego autora

Brilliant Shepherd <B...@g...com> writes:

> Z tego co się orientuje nie ma już zawodówek, są tylko licea
> profilowane.
> Mylę się?

Mylisz się.

--
Jacek Skowroński GnuPG: 1024D/FB345534

Jeżeli piekło istnieje, na pewno jest skomputeryzowane. /Stanisław Lem/

4. Data: 2007-01-14 10:42:54

Od: j...@m...pl (Jacek Skowroński) szukaj wiadomości tego autora

s...@j...cuni.cz writes:

> jaka jest róznica pomiędzy tymi dwoma typami szkół w Polsce? Czy
> nie polega ona na tym, ze po ukonczeniu zawodówki nie mozna iść na
> studia (bo nie ma tam matury...?), a po technikum mozna?

W dużym uproszczeniu tak właśnie jest.

--
Jacek Skowroński Jabber: j...@j...scholaris.pl

Czarne dziury powstały tam, gdzie Pan Bóg podzielił przez zero.

5. Data: 2007-01-14 12:16:33

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brilliant Shepherd" <B...@g...com> napisał w
wiadomości news:eocp3a$nhf$1@opal.icpnet.pl...
> Our virtual argument partner - s...@j...cuni.cz
> >

> Z tego co się orientuje nie ma już zawodówek, są tylko
> licea profilowane.
> Mylę się?

Mylisz.

6. Data: 2007-01-14 12:18:23

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

> W dużym uproszczeniu tak właśnie jest.

W bardzo dużym. Zawodówka ma niższy poziom niż technikum (mniej przedmiotów,
mniej treści); trwa krócej.

7. Data: 2007-01-15 00:27:22

Od: s...@j...cuni.cz szukaj wiadomości tego autora

locke napsal:
> Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

> W bardzo dużym. Zawodówka ma niższy poziom niż technikum (mniej przedmiotów,
> mniej treści); trwa krócej.

Ale mi chyba wystarczy - chodzi o to, co dyskwalifikuje absolwenta
zawodowki z ubiegania sie o przyjecie na studia. Wydaje sie wiec, ze
jest to brak matury, prawda?
A to, czy aktualnie istnieja czy nie, jest nieistotne, jak widac,
istnialy w czasach, kiedy rozgrywa sie akcja opowiadania (miejscem jest
Polska).
Dzieki za odpowiedzi,
Katarzyna

8. Data: 2008-02-23 15:59:14

Od: "kasia" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Our virtual argument partner - s...@j...cuni.cz took the floor
>>

> Z tego co się orientuje nie ma już zawodówek, są tylko licea profilowane.

oj mylisz sie i to bardzo .. Zawódówki są i będa...

O ile więcej zarobimy ?
Subwencja oświatowa
Wycena nieruchomosci Rzeczoznawca majatkowy testy egzamin
Hermes xml i program/sposób konwersji
BENCHAMRKING - potrzebuje pewnej ksiazki..