Zawroty głowy

1. Data: 2005-08-06 19:16:34

Temat: Zawroty głowy
Od: "Madkiw" <m...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam taki problem,otóż moja dziewczyna odczuwa ostatnio dosyć silne
zawroty głowy plus jest osłabiona i blada.Zaczeło sie któregoś ranka
obudziła sie i juz były.Póki stoi idzie jest ok ale wystarczy że się schyli
podniesie wracają.Czy to może być spowodowane od pigułek
antykoncepcyjnych?Co prawda bierze je od ponad roku i nie bylo wczesniej
problemów ale może.
Druga rzecz może to od zyrtecu bo brała go ostatnio z tego co mówiła
wieczorami.
Czy to mogą być objawy stwardnienia rozsianego ? Bo sobie nabiła tym troche
głowe i się teraz martwi :)
Pozdrawiam i dziękuję Madkiw

2. Data: 2005-08-06 21:13:17

Temat: Re: Zawroty głowy
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madkiw" <m...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam taki problem,otóż moja dziewczyna odczuwa ostatnio dosyć silne
> zawroty głowy plus jest osłabiona i blada.

niech zacznie od morfologii, bo moze miec anemie. mi pomoglo badanie
blednika. zawroty moga tez byc od kregoslupa szyjnego i pewnie 1000 innych
rzeczy.

wymrazanie kurzajek
kamienie w woreczku zolciowym
Re: Ból głowy i nudności po czekoladzie- kamienie żółciowe
Loxon 5% + ... czy to dobry zestaw ?
znamiona na twarzy po opalaniu