Zazdrosc

41. Data: 2008-04-18 10:27:18

Temat: Re: Zazdrosc
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Apr 2008 04:15:21 +0200, eTaTa napisał(a):

> [...]
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

> Sprytnie :-))
> Balony twe mają u mnie pokrowiec od armaniego :-)
>
> ett

Armaniego wzornictwo jest żywcem z saloonu (sorry), wole zwykłą, polską
Gaię lub Gortex ;-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.

42. Data: 2008-04-19 16:40:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Jesteś pewien, że chciałbyś to wiedzieć? ;))

to zależy gdzie kończy się moja wytrzymałość na skali krotności :)

> Dziś okropna pogoda. Ale wczoraj chodzenie po cytryne było całkiem spoko.

a ja dziś bujnąłem się do ikei po meble na kredyt i wyjechałem z niczym.
kredyt na osób z DG min po 6 m-cach prowadzenia.

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

43. Data: 2008-04-21 09:20:03

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> to zależy gdzie kończy się moja wytrzymałość na skali krotności :)

A to wytrzymałość nie jest z gumy?? ;)

> a ja dziś bujnąłem się do ikei po meble na kredyt i wyjechałem z niczym.
> kredyt na osób z DG min po 6 m-cach prowadzenia.

Uroki DG. :)
Jak tam księgowość? Bułka z masłem, co?

pozdr,
o.

44. Data: 2008-04-21 21:45:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Jak tam księgowość? Bułka z masłem, co?

no pewnie! moja księgowa nie ma większych problemów

45. Data: 2008-04-22 09:38:49

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no pewnie! moja księgowa nie ma większych problemów

:)
A mnie ostatnio zaczyna się podobać księgowanie. Choć początki były trudne,
opornie szło.
Teraz kiedy wpisuję odpowiednie liczby w odpowiednie okienka - toż to prawie
relaks jest.
Liczba jest posłuszna, robi dokładnie to, czego od niej chcę.
To ona zalezy ode mnie, nie ja od niej... Relaks
Zapiszę się na kurs księgowości, to go zaraz odliczę od przychodu. :)

pozdrawiam,
o.

46. Data: 2008-04-22 22:39:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> [...]
> To ona zalezy ode mnie, nie ja od niej... Relaks
> Zapiszę się na kurs księgowości, to go zaraz odliczę od przychodu. :)

w sumie tak. cóż kiedy umysł ludzki nie jest już taki posłuszny?
kurrr... właśnie sie zorientowałem że zalegam z dochodowym....

47. Data: 2008-04-23 12:26:16

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w sumie tak. cóż kiedy umysł ludzki nie jest już taki posłuszny?
> kurrr... właśnie sie zorientowałem że zalegam z dochodowym....

To od czego masz tę księgową, skoro pozwala ci zalegać? ;)))

pozdrawiam serdecznie,
o.

48. Data: 2008-04-23 12:57:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Apr 2008 14:26:16 +0200, ostryga napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> To od czego masz tę księgową, skoro pozwala ci zalegać? ;)))
>
> pozdrawiam serdecznie,
> o.

Może on zalega z księgową? - wtedy tworzą się zaległości podatkowe ;-)

49. Data: 2008-04-23 13:01:58

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 14:26, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:

> To od czego masz tę księgową, skoro pozwala ci zalegać? ;)))

ona za mnie nie przelewa :(

50. Data: 2008-04-23 14:51:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Apr 2008 06:01:58 -0700 (PDT), tren R napisał(a):

> ona za mnie nie przelewa :(

Ty uważaj, może ona przelewa... za siebie ;-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Po zmianie konta :-)
A ludzie pozbawieni inteligencji?
RUDNE-PROSTE PYTANIE
odwieczne systemy przekonan zakazow i nakazow
Wiadomość dla normalnych.