Zazdrość

201. Data: 2002-02-17 19:54:08

Temat: Odp: Zazdrość - inne oblicze
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krys <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Noworodki nie wrzeszczą bez powodu!!! Ty też wrzeszczałeś, bo nagle
| przytulnego brzucha mamy wywalono Cię na rozjarzoną salę, pełną
obcych
| zapachów i odgłosów, a mamy nie było koło Ciebie. Dziś noworodków na
| porodówkach nie słychać, a wiesz, dlaczego? Bo wreszcie ktoś poszedł
po
| rozum do głowy i umieścił je razem z matkami.

Eee tam, to nie dlatego nie wrzeszcza.
Nie wrzeszcza juz dlatego, bo lekarze je w pupe nie bija zaraz po
porodzie! To po tym jak jeden ojciec skatowal jednego takiego
bezlitosnego za to, ze uderzyl jego dziecko.
Naprawde.
Sam to widzialem - ktos podeslal mi taki film z sali porodowej... na
zywe oczy.

Cale szczescie, ze dal nauczke temu rzeznikowi! Cale szczescie, ze
pewnie poczytal ten watek i wiedzial, co nalezalo zrobic!
Jak zobaczylem ten film, to mi wlosy deba stanely i od razu mi sie
lodzkie pogotowie przypomnialo... na 100% jestem pewien, ze to w
Polsce ukryta kamera to nagrali!

Pozdrawiam,
didziak :-)

202. Data: 2002-02-17 19:56:13

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja K. <o...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| : Hehe... a ja zaprzeczam - moje nie miały kolek! Z czystym
sumieniem mogę
| : sobie pozaprzeczac...
|
| I wyjdziesz na niemądrą. To tak, jakbyś zaprzeczała, że istnieje
szkarlatyna,
| bo na nią nie chorowałaś.

Moja mama tez nie miala stulejki! I babcia nie miala, i prababcia
nie - ja tez zaprzeczam!

A swoja droga ktore dziecko nie ma 4 kolek? Od wozka przez rowerek z
bocznymi dwoma kolkami az do auta rodzicow...

Pozdrawiam,
didziak :-)

203. Data: 2002-02-17 20:04:39

Temat: Odp: Zazdroś
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jola i maria <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

A z tym sie niezbyt zgodze.
Nawet, jesli wiemy, ze nie powinnismy byc zazdrosni (wskutek godzin
przedyskutowanych z partnerem), czasem to uczucie sie pojawia.
Jest ono - jak juz tutaj zostalo powiedziane - irracjonalne i rozmowy
o nim zmienia cos tylko w pewnym stopniu.

Oczywiscie, ze to druga polowa czasem moze wywolac to uczucie... Ale
czasem i przy max. zrozumieniu ono sie pojawi
(bankiet, stroje wieczorowe - partner(ka) mowi obcej osobie, ze
wyglada wprost szalowo, a Tobie tego nie powiedzial(a)...)

Jesli mowimy o ZASADNOSCI zazdrosci czy REAKCJACH na nia - wowczas sie
zgadzam z tym, co napisalyscie...
Ale samo uczucie jest od tego niezalezne.

Pozdrawiam,
didziak :-)

204. Data: 2002-02-17 22:09:15

Temat: Re: Zazdrość - inne oblicze
Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:a4o8lk$2ea$1@news.onet.pl...
>
> [ciach patologię]
>
> Macie świadomość tego i nic nie robicie by to zmienić? :-))

Nic - ta cała patologia nam jakoś nie przeszkadza w życiu... :-)))))) A
czasami wręcz pomaga :-)
Pozdrawiam
Małgorzata

205. Data: 2002-02-17 22:13:23

Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zmien swe zycie, corko i uswiadom meza, jaka krzywde robisz sobie,
> jemu i dziecku!
> Jeszcze nie jest za pozno i Wasz poganski i zuchwaly tryb zycia moze
> sie zmienic!

Nie to raczej niemożliwe - mam patologiczną skłonność do patologicznych
zachowań. Mogłabym się zmienić jedynie na "gorsze" :-)))))

> Az chcialoby sie powiedziec: "Jurand, kto Ci to zrobil?!" (...) "Nie
> p***, na porodowce?!"
>
> pozdrawia majacy swiadomosc, ze przy takich rodzinach nasz kraj
> upadnie a za 20 lat wszyscy beda rodzicow w twarz bili (o ile ocala im
> wczesniej zycie, przestajac ich kopac),

No właśnie - tego czasem tu na grupie brakuje - rzeczowego podejścia do
sprawy !. Jeśli ma runąć nasza patologiczna cywilizacja to moja prywatna
patologia lub jej brak jej w tym nie przeszkodzi. Ta degeneracja zaczęła się
wiele tysięcy lat temu - odkąd człowiek zaczął myśleć :-PPPP
Pozdrówka
Małgorzata

206. Data: 2002-02-17 22:48:11

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> w
> [...]

zaczęła się
| wiele tysięcy lat temu - odkąd człowiek zaczął myśleć :-PPPP

Zawsze uwazalem, ze myslenie boli i unikam tego jak tylko moge...

A tak naprawde to przerazilem sie teraz tej wizji zaglady swiata przez
patologie i w zwiazku z tym juz nabieram wody w klawiature :-)

Pozdrawiam z EOT tutaj :-)
didziak :-)

207. Data: 2002-02-18 07:20:09

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mąż to nie rodzina!

Pewnie że nie. Gdyby nim był to sypianie z nim byłoby
kazirodztwem;-))))

Pozdrawiam
Ituś

208. Data: 2002-02-18 10:46:41

Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<Choc, co do marki, to calkiem, calkiem - nie narzekam :-) Obaj sie
<staramy... :->

<didziak :-)

Czy u nikogo nie pojawiło się (patologiczne - oczywiście) - lekkie,
wewnętrzne uczucie zazdrości?:))))))
Kasia

209. Data: 2002-02-18 10:50:16

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w wiadomości

> Jak tak o tym piszecie to jeszcze niedlugo zacznę wierzyć, że każde
> zachowanie dziecka z jakim rodzice zwracają się na pl.soc.dzieci to
> patologia.

99% nie ma z patologią nic wspólnego...

> dziecko się złości jak mu mówisz nie wolno - patologia

Jak mu mówisz, ze nie wolno to robisz prawidłowo. Złoszczenie się,
aczkolwiek jest częste u małych dzieci nie jest na tyle normalne, żeby je
krzewić a w dorosłym życiu jest co tu dużo mówić uznawane za chorobę
psychiczną. Jak dziecko dwuletnie kładzie się na podłodze i kopie nogami ze
złości i nie poradzisz sobie z tym zachowaniem to będzie tak robiło dziecko
12 letnie też, a to już jest na pewno nienormalne. I nie jest to przykład
wymyślony - tak zachowało mi się kiedyś dziecko na lekcji... Naprawdę nie
wiedziałam jak mam zareagować. Na szczęście w sąsiedniej sali była jego
wychowawczyni i pomogła mi opanować sytuację. Dziecko leczyło się
psychiatrycznie z powodu takich zachowań... Tak reagował na wszystko, co mu
się nie podobało. Ja nie zauważyłam takich zachowań wcześniej, bo dzieciak
był genialny jeśli chodzi o naukę i u mnie miał zawsze szóstki... A
czynnikiem, który wyprowadził go z równowagi był fakt, że druga lekcja
informatyki z dwugodzinnego bloku się nie odbędzie - byłam oddelegowana
przez dyrekcję na szkolenie, które miało się odbyć w sali informatycznej...
i dzieciak po prostu miał się spakować i przejść do innej sali na
zastępstwo... Nie wie, w jaki sposób rodzice doprowadzili do tego, że
zachowanie typu leży na podłodze i tupie nogami mu się utrwaliło, ale jako
laikowi wydaje mi się, ze to było ustępowanie w każdej takiej sytuacji...

> starszy dwulatek zazdrosny jest o 2 tygodniowe niemowle - patologia
> bunt dwulatka - patologia
> Wychodzi na to że cale nasze zycie to jedna wielka patologia

Nie! Całe nasze życie nie jest jedną wielką patologią - a staraniem się,
żeby do patologii nie dochodziło.

> Marzena patologiczna (nie daje dziecku plakac i od razu je przytulam i
> uspokajam)

Wiesz... przypomniało mi się jak próbowałam Michała uspokoić jak się darł w
czasie chrztu, a ksiądz mi zabraniał i mówił, że tok powinno być, że dziecko
płacze bo to szatan z niego wychodzi...

> z patologicznym dzieckiem (krzyczy jak mu mowic ze czegos
> nie wolno), oraz najbardziej patologicznym mezem na swiecie (bo maz
> podziela moj poglad na przytulanie dziecka )

Strasznie Ci się spodobało słowo "patologiczne"... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

210. Data: 2002-02-18 10:52:56

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja K." <o...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Joanna Duszczyńska napisała
>
> : Rocznemu dziecku faktycznie nic nie wytłumaczysz, ale sama zabierzesz mu
> : zabawkę starszego dziecka i odwrócisz od niej jego uwagę, bo ta zabawka
na
> : 99% nie jest dostosowana do rocznego dziecka ze względu na jego
> : bezpieczeństwo!
>
> No i nie zrozumiałaś. Chodzi mi o to, że dziecko ma swojego misia.
Przychodzi
> do dziecka drugie dziecko i tego misia wyjmuje z pudła. Pierwsze dziecko,
> ogromnie do zabawki przywiązane, próbuje mu tego misia zabrać, bo to JEGO
miś
> i basta! I co w takim przypadku? Mówimy o rocznym dziecku, które nie
operuje
> jeszcze pojęciem "Nie wypada".

Teraz to faktycznie nie rozumiem... Czyj jest miś? Tego rocznego, czy tego
starszego?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

rodzina
propozycja grupy o urodzie
Soki Bick Black firmy Wosana z Andrychowa pietnuje
Rodzina z 16 dziecmi zyje za 1600 zl ( TV Polonia)
USG Kraków