Zazdrość

231. Data: 2002-02-18 20:12:13

Temat: Re: Zazdrość - inne oblicze
Od: "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@4...com..
.

> Ufffffff.
> A co do do Ilusia - to sory facet ale sie spieszylam i mi sie w Twoim
> imieniu litery przestawily. Mialo byc oczywiscie Ilus a nie Ilis.

a nie miało być przypadkiem przypadkiem I_t_uś? (dobitniej: I_T_UŚ)
;)

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

232. Data: 2002-02-18 20:25:58

Temat: Odp: Zazdrość - inne oblicze
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych

| Marzenko przeczytaj sobie jeszcze raz co to jest patologia... Weź
słownik i
| przeczytaj... Jeśli ktoś pyta o zachowanie, którego nie może
zaakceptować,
| to w domniemaniu swoim pyta o patologie i sposób walki z nią. Może
| ewentualnie dostać radę, że tak ma być i to jest normalne i nic z
tym nie
| rób... ale co to znaczy nic z tym nie rób? (to tak w kontekście 12
letniego
| dziecka leżącego na podłodze i tupiącego nogami...)

Slowo patologia - wbrew temu, co mowisz - jest zarezerwowane dla
skrajnych sytuacji....
Hm - np jesli ktos uparcie przestawia kubki lub wiaze buty na jedna
petelke mimo, ze wiekszosc wiaze na dwie petelki?
A jesli ktos dlubie w nosie? To tez jest patologia?
Wszystkie te sytuacje moga pasowac do slownikowej definicji, ktora sie
tak zachlystujesz, ale czy to oznacza, ze naprawde sa patologia?

| To jeszcze raz wróć do definicji słowa patologia...

j.w.
Nie wmawiaj nam, ze cos, co nie jest norma, jest patologia, bo tylko
wzbudzisz powszechna wesolosc (na razie sa tylko pojedyncze usmieszki
:->)...
Jak zabijam muchy klapka w lecie, bo mi spac nie daja, i sprawia mi to
sadystyczna przyjemnosc, oznacza to, ze jestem patologicznym czy
psychopatycznym morderca, zabijajacym zywe stworzenia, i czerpiacym z
tego chora radosc czy satysfakcje, bo taka pewnie bedzie definicja
psychopatycznego mordercy?
Czy jesli lubie sobie zakrzyknac przy wyjsciu z domu: "Zegnaj, moja
jaskinii!", to oznacza, ze podchodze pod patologie?

| Po pierwsze nie wiem, czy zauważyłaś, że nie zgadzam się z Itusiem
we
| wszystkim, szczególnie w sprawie zostawiania płaczącego dziecka aż
się
| wydrze... A w kwestii słowa patologia, to ja go używam zgodnie ze
znaczeniem
| słownikowym... i nie rezerwuję go tylko dla rodzin z marginesu
społecznego,
| bo nie tylko tam są patologie...

A w kwestii slowa 'patologia' uzywasz go rownie pochopnie jak Itus - i
rownie blednie.
Drewniana krowa tez ma cztery nogi i plaski grzbiet, ale stolem nikt
jej z definicji nie nazwie, nawet jesli postawie tam sobie kawe czy
kurczaka.
Odrobine zdrowego rozsadku :-)))))

Hehehe, az sie sam posmialem przy tym poscie, podczas pisania ;-)

Pozdrowienia od patologicznego i psychopatycznego
didziaka :-)

233. Data: 2002-02-18 21:09:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w wiadomości

> Rany pieskie niebieskie - tak sie podkurzylam tym ksidzem i tym
> szatanem, ze nawet nie spojrzalam dokladnie ...

Jejku... To do tego stopnia czasem się zgadzamy, ze bierzesz moje teksty za
swoje?
Marzenko jesteś cudowna!!!
Pozdrawiam serdecznie
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

234. Data: 2002-02-18 22:32:20

Temat: Odp: (OT) Brudne tramwaje i siusiaki :-)
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl>

... rozlozyla didziaka w tym temacie na lopatki ;-)

Nie da sie ukryc... Itus, przystaw swoj dowod bycia mezczyzna do
dziurki w szufladce CD-ROMa i nacisnij klawisz chowania szufladki,
zebysmy mogli Cie przetestowac? :-)

Ale wtoooopa :-)

Pozdrawiam,
didziak ;-)

235. Data: 2002-02-18 22:38:32

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| <Choc, co do marki, to calkiem, calkiem - nie narzekam :-) Obaj sie
| <staramy... :->
| Czy u nikogo nie pojawiło się (patologiczne - oczywiście) - lekkie,
| wewnętrzne uczucie zazdrości?:))))))

Nie rozumiem? :-) Kazda chcialaby miec ptaszka? Czy kazda chcialaby,
zeby kazdy sie staral? :-)))))

Ja jestem tylko facet, nie wymagaj ode mnie zrozumienia rzeczy
mowionych 'nie-wprost' :-)))))))))))))

Pozdrawiam :-)))
didziak :-)

236. Data: 2002-02-19 07:41:23

Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakem baba - nie chcę mieć ptaszka!!!!!

Chodziło mi główny temat : czy czasami uczucie zazdrości(maleńkie ukłucie
też :))) jest patologią .

Miał to być żart, hmmm chyba mi coś nie wyszło ( nie mylić z "ptaszkiem")

Katarzyna

237. Data: 2002-02-19 09:10:57

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Joanna Duszczyńska zapodała:

> Justyna, a mi się wydawało, że Ty jesteś z tych, co to brali taki ślub od
> którego nie ma rozwodów? ;-)

Dobrze Ci się wydawało;-). Ale nie wiesz, że to jest sposób na to, żeby
mieć dwóch mężów;-)))

Justyna
"Lepiej grzeszyć i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

238. Data: 2002-02-19 09:12:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako w...@i...pl zapodała:

> Pewnie że nie. Gdyby nim był to sypianie z nim byłoby
> kazirodztwem;-))))

ROTFL!

239. Data: 2002-02-19 10:31:37

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maju chyba wypaczyłaś moje słowa...
> A 99% listów na pl.soc.dzieci dotyczy jednak spraw błahych... ;-)

Myślę, że nie dla ludzi którzy o tych sprawach piszą.....:)

> Ta gradacja bardziej doświadczeni... hmm... takie teksty to zazwyczaj
piszą
> Ci, którzy mają w tym samym czasie ten sam problem i już się z nim
> oswoiły...

Co znaczy, że są bardziej doświadczeni.....w sprawach, z którymi przyszło im
się zmierzyć.

> Dla mnie okazywanie zazdrości jest sprzeczne z wartościami kultury.
> Hmm... Dla Ciebie nie?
>
> --
> Joanna

W zależności od tego, jak się tę zazdrość _okazuje_;)
Pozdr.
UlaST

240. Data: 2002-02-19 11:59:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Myślę, że nie dla ludzi którzy o tych sprawach piszą.....:)

Niekoniecznie... Z poważnymi zgłaszają się do specjalisty, a tymi bardziej
błahymi nie chcą zawracać im głowy...

> W zależności od tego, jak się tę zazdrość _okazuje_;)

A widziałaś kiedyś zazdrość okazaną w sposób przyjemny?
Jeśli tak, to podaj przykład...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

rodzina
propozycja grupy o urodzie
Soki Bick Black firmy Wosana z Andrychowa pietnuje
Rodzina z 16 dziecmi zyje za 1600 zl ( TV Polonia)
USG Kraków