Zazdrowsc w zwiazku...

11. Data: 2004-06-24 14:49:07

Temat: Re: Zazdrowsc w zwiazku...
Od: "Cien" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna w news:46d6.000007d5.40d9f845@newsgate.onet.pl napisał(a):

> Mam pytanie o zazdrosc jednego z partnerow o drugie.
> Skad to sie bierze?

Pamiętam jak kiedyś jeden z moich wykładowców powiedział, że krytyka świadczy
o zaangażowaniu. O tym, że człowiekowi zależy. Miał rację. Jeśli dla
człowieka coś nie jest ważne, to nie będzie tracić czasu nawet na krytykę. Z
zazdrością jest podobnie. Ona świadczy o tym, że zależy nam na drugiej
osobie, że jest dla nas wyjątkowa i nie chcemy jej stracić. Nie obawiamy się
stracić czegoś co nie ma dla nas wartości lub czegoś, co w łatwy sposób
możemy zastąpić czymś innym.

> Jak zachowywac sie przy znajomych z ktorych jedno jest
> tak potwornie zazdrosne o drugie, ze w kazdym widzi rywala?
> Czy jedynym wyjsciem jest zerwanie takiej znajomosci?

Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba najpierw odpowiedzieć na kilka innych.
Chociażby na takie - bardziej cenisz święty spokój, czy tę znajomość? Co i
jak długo jesteś w stanie wytrzymać? Czy próbowałaś już rozmów? Jeśli tak to
czy uważasz, że warto spróbować jeszcze raz? A może uważasz, że rozmowy już
nic nie zmienią?

Cień

12. Data: 2004-06-24 15:00:53

Od: "Joanna" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadmierne kokietowanie w towarzystwie innych facetów i twojego partnera,
> etc), to myslę, że na początku trzeba z nim porozmawiać o tym problemie.
> Myślę, że w związku w mniejszym bądź większym stopniu każda ze stron trochę
> zapracowuje (generalnie) na taki, a nie inny układ rzeczy. To znaczy że
> dajesz mu powody ku nadmiernej zazdrości a on to uczucie tym bardziej
> potęguje (ale to taka jedna z teoretycznych hipotez)
>
> Poza tym o jakim związku mowa ? "Znajomość" to związek wg Ciebie ? A jeżeli
> potrafisz "po prostu odpuścić", to chyba nic dodać, nic ująć.

Nie, nie nie...

Nie dość wyraźnie to napisałam.
Zupełnie nie tak. Ja i mój partner (dokładniej mąż) to zupełnie inna bajka.
Obydwoje mamy do siebie pełne zaufanie i nie patrzymy sobie na ręce.

Chodzi o naszych znajomych. Koleżanka jest chorobliwie zazdrosna o kolegę. Do
tego stopnia, że męczy mnie juz jej zachowanie. (Czytanie jego poczty, łażenie
za nim zawsze i wszędzie w reszcie dziwne sugestie...)

Lubię ich - w sumie ją coraz mniej. Aleostatnio spotkania z nimi są dla mnie
męczące.

Dodam, że całkiem niedawno straciłam przyjaciela, kiedy wróciła do niego jego
była i zapowiedziała mu, że ma sie ze mną przestać spotykać. Co prawda on sie
nie zgodził, ale ja dałam sobie spokój.

Aśka.

13. Data: 2004-06-24 15:08:55

Od: "Joanna" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czy uważasz, że warto spróbować jeszcze raz? A może uważasz, że rozmowy już

Właśnie tego sie boję. Ale masz rację - znajomość jest lepsza niz mój święty
spokój... Choć... Sama nie wiem. Ale postaram sie jeszcze.

Pozdrowienia Aśka

14. Data: 2004-06-25 21:54:38

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <b...@a...pl> wrote in

> Czy jedynym wyjsciem jest zerwanie takiej znajomosci?

Tak, zerwij z nim.
Nie zaslugujesz na niego, laleczko.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

A jesli ona nie przyjdzie, wiem, co zrobie -poczekam jeszcze troche.

15. Data: 2004-06-27 00:17:37

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <b...@a...pl> wrote in message

> Czy jedynym wyjsciem jest zerwanie takiej znajomosci?

Mozesz sie jeszcze oszpecic.
Chyba ze bardziej nie mozna...
--
Bluzgacz
GG: 5015

16. Data: 2004-06-28 21:41:46

Od: "Joanna" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, zerwij z nim.
> Nie zaslugujesz na niego, laleczko.

Hej.
A mozesz wyjasnic... Na kogo nie zasluguje? Na kumpla? Czy i na niego i na jego
zazdrosna dziewczyne?

Ja przepraszam... Ale jak juz sie dowiedzialam - glupia jestem.
Dlatego prosze o wyjasnienie.

pozdrawiam.

17. Data: 2004-06-28 21:49:26

Od: "Joanna" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz sie jeszcze oszpecic.
> Chyba ze bardziej nie mozna...
> --
>                 Bluzgacz

Co z Wami?
Pytam normalnie, bo nie wiem jak się przy ludziach zachować.

A odpowiadając na pytanie: nie, nie można się bardziej oszpecić. Nie, nie można
być głupszą.
Nie, nie można byc bardziej beznadziejną.

Aśka

18. Data: 2004-06-29 02:10:21

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz wyjasnic... Na kogo nie zasluguje? Na kumpla? Czy i na niego i na
jego
> zazdrosna dziewczyne?

Na mnie, ale najpierw fotke wyslij....

19. Data: 2004-06-29 02:10:49

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A odpowiadając na pytanie: nie, nie można się bardziej oszpecić. Nie, nie
można
> być głupszą.
> Nie, nie można byc bardziej beznadziejną.

To nie wysylaj juz tej fotki

20. Data: 2004-06-29 05:48:33

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna napisał:

> Co z Wami?
> Pytam normalnie, bo nie wiem jak się przy ludziach zachować.

A co Cię ludzie obchodzą ?
Zachowuj się tak, żeby Tobie i Twojemu facetowi było dobrze.

No chyba, że Ty masz problem,
bo to o Ciebie jest jakaś inna kobieta przy ludziach zazdrosna tak ?

Tak napisałaś tego posta, że nie wiadomo o co Ci chodzi, a potem dziwisz
się,
że nie otrzymujesz satysfakcjonującej Cię odpowiedzi.

--
GABi

Awans zawodowy nauczyciela świetlicy
My girlfriends nipples pokeing out of her wet bra 9504
...:::Prowadzenie domu w Wielkiej Brytanii:::...
...:::Praca w Irlandii:::...
...:::Praca w HOTELACH - WIELKA BRYTANIA:::...