Re: Zbadaj swoją kondycję psychiczną.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zbadaj swoją kondycję psychiczną.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 20 Jul 2018 07:25:26 GMT

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
je-psychiczna.html

> U mnie wyświetliło tylko kilka pierwszych pytań zamiast całej strony. Widać
> system nie akceptuje silnika.

Na pierwszej stronie jest tylko kwalifikacja wg profesji - dalsze pytania
sa na kilku następnych.

> A to, że się czuję trochę gorzej to sam wiem i znam dobrze przyczyny -
> reakcja nerwicowa na niekorzystną koniunkturę.

Warto skonfrontować swoje widzenie problemu z narzędziem obiektywnym :-)
Oczywiście to dosyć ogólne narzędzie, ale wyniki mnie pocieszyły :-)

> Osobiście uważam lekarzy w takich sytuacjach za przeciwskutecznych - mogą
> poprawić zadowolenie subiektywne, ale nie poprawią performance,

Cóz, poza tym lekarzu lecz się sam...

> bo to, co
> człowiek ma aktualnie na wyjściu jest wprost proporcjonalne do tego, co
> dostaje na wejściu.

Owszem, ale czasem mogą pomóc trochę skorygować procesy w strefie pomiędzy.

> Najlepiej przeczekać, aż wahadło obróci się w drugą stronę i wtedy dopiero
> nabrać wiatru w żagle. Uczono mnie w baaardzo ekskluzywnych kręgach, że: istotą
> sprawowania skutecznej kontroli nad skutecznością działań innych nie jest
> próbować ich zdominować i zawojować, ale zwyczajnie pokojowo przeżyć w ich
> cieniu i zrobić swoje jak już sobie pójdą. Zwłaszcza jak są starzy i zramolali.
> Trzymam się tego jak świętej maksymy.

Muzułmanie sobie nie pójdą z Europy, nie zestarzeja się ani nie zramoleją,
więc ta nauka mało ma zastosowań. Chyba jedynie podwórkowe i domowe :-)

--
XL