Re: Zbadaj swoją kondycję psychiczną.

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zbadaj swoją kondycję psychiczną.
Date: Fri, 20 Jul 2018 21:53:58 +0200

Am 20.07.2018 um 19:39 schrieb gazebo:
> [...]
je-psychiczna.html

> no i chuj, nie przewidzieli, ze Polak moze byc bezdomny, mieszkac za
> granica czy co tam jeszcze

Duzo rzeczy nie przewidzieli. Przemeldowalem sie do Lublina, traktowali
mnie jak ucznia (nie wiem dlaczego), ale staralem sie nie oszukiwac,
wiec dostalem ladna laurke:

>Wynik, który uzyskałeś, wskazuje, że świetnie radzisz sobie z
wyzwaniami, jakie niesie życie zawodowe i prywatne. Masz kompetencje,
które pozwalają Ci efektywnie i konstruktywnie radzić sobie z różnymi
problemami oraz nieprzyjemnymi emocjami. Prawdopodobnie stres bardziej
motywuje Cię do aktywnego poszukiwania konstruktywnych rozwiązań niż do
biernego poddawania się mu, a w zmaganiu ze stresorami właściwie
wykorzystujesz zasoby, jakimi dysponujesz. Potrafisz równoważyć to, co
dajesz światu, z tym, co od niego bierzesz. Jeśli z taką diagnozą
zgadzają się również Twoi bliscy, to tak trzymaj!<

Pozniej przenioslem sie do Warszawy i wybieralem odpowiedzi typu "wiecej
niz zwykle" itp. No i mam:

>Zaburzenia somatyczne
Prawdopodobnie w Twoim życiu w ostatnim czasie było dużo napięcia,
sytuacji stresowych, masz za sobą trudne wydarzenia. To, co się działo,
wpłynęło negatywnie na Twoje ciało: odczuwasz większe zmęczenie, bóle o
nieokreślonej etiologii, być może byłeś już u lekarza i jesteś po
badaniach. Lekarz powiedział Ci, że jesteś zdrowy, a Ty naprawdę źle się
czujesz. Stres wpływa nie tylko na naszą psychikę, ale również na nasze
ciało. Choroby, które są wynikiem stresu, nazywane są chorobami
psychosomatycznymi. Aby nie dopuścić do ich rozwoju, powinieneś pomyśleć
o odpoczynku, aktywności fizycznej, która będzie Ci przynosić
odprężenie, o zajęciach z technik oddychania, o odciążeniu siebie z
niektórych zobowiązań... Pomyśl o czasie dla siebie, o powrocie do tego,
co kiedyś sprawiało Ci radość.<

Wodan akbar!
--
saluto