Zbawienny kalafior

1. Data: 2002-06-13 22:04:50

Temat: Zbawienny kalafior
Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kilogramowy kalafior z odrobina margaryny to jakies 250 kalorii. Do tego
pare ziemniakow, jogurt, moze pomidorek, i zarcie jest na caly dzien.
Kalafior bardzo skutecznie zapycha i czlowiek nie mysli o tym, ze jest
glodny. Polecam :-)
--
Pawel Wimmer

2. Data: 2002-06-14 07:35:09

Temat: Re: Zbawienny kalafior
Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel Wimmer <w...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aeb4u8$5t1$...@n...tpi.pl...
> [...]
> pare ziemniakow, jogurt, moze pomidorek, i zarcie jest na caly dzien.
> Kalafior bardzo skutecznie zapycha i czlowiek nie mysli o tym, ze jest

Jeszcze mniej kalorii ma 2 kg trocin (też z margaryną).
Wartość odżywcza podobna, a zapchanie jelit jeszcze skuteczniejsze.

Smacznego,
em w zastępstwie jw.

3. Data: 2002-06-14 08:06:55

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Pawel Wimmer <w...@p...com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aeb4u8$5t1$...@n...tpi.pl...

bez ziemniaków całkiem przyjemne i zdrowe zarcie no moze troche mało optymalne
ale ..:)))

> Jeszcze mniej kalorii ma 2 kg trocin (też z margaryną).
> Wartość odżywcza podobna, a zapchanie jelit jeszcze skuteczniejsze.

dlaczego wszyscy tak boja sie tych kalorii czy kcal??? przeciez to nie od nich
sie czlowiek tuczy:)))

> Smacznego,
> em w zastępstwie jw.
podpis nie na poziomie ale .....:(((

4. Data: 2002-06-14 18:08:15

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Pawel Wimmer <w...@p...com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aeb4u8$5t1$...@n...tpi.pl...
>
> Jeszcze mniej kalorii ma 2 kg trocin (też z margaryną).
> Wartość odżywcza podobna,

No niezupełnie. Kalafior należy do rodziny roślin krzyżowych, które
upośledzają czynność tarczycy. Przypuszczam, że trociny mogą być zdrowsze.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-06-14 22:05:16

Temat: Re: Zbawienne brokuly
Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> No niezupełnie. Kalafior należy do rodziny roślin krzyżowych, które
> upośledzają czynność tarczycy. Przypuszczam, że trociny mogą być zdrowsze.

Teraz ostatnim krzykiem mody sa brokuly (akurat w Discovery Sci-Trek byl
ciekawy felieton filmowy na ten temat), jako warzywko dzialajace
przeciwnowotworowo.
No to kupilem i bede musial sprobowac, czy da sie to zjesc :-)
PW

6. Data: 2002-06-15 00:13:48

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Wimmer" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciwnowotworowo.
> No to kupilem i bede musial sprobowac, czy da sie to zjesc :-)

Brokuły?? Pycha ;))) Dużo lepsze od kalafiora...

Smacznego życzy
A.

7. Data: 2002-06-15 05:47:44

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Brokuły?? Pycha ;))) Dużo lepsze od kalafiora...

Co kto lubi. Ja wolę kalafior :)

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2002-06-15 07:50:54

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Co kto lubi. Ja wolę kalafior :)

No tak. Zapomniałam, że nie dyskutuje się o gustach ;)

9. Data: 2002-06-15 20:23:15

Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anastazja" <a...@p...fm> wrote in message

> Brokuły?? Pycha ;))) Dużo lepsze od kalafiora...

Czy lepsze, nie wiem, ale faktycznie swietne :-)
PW

brzuch po prodzie
OT ale warto przeczytać!
Nuda