Zbrakło słów na temat.

21. Data: 2010-01-16 23:21:02

Temat: Re: Zbrakło słów na temat.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ciekaw na jakiej postawie podejrzewasz siebie tu o obiektywność,
> jeśli twoja aktywność w usenecie sprowadza się jedynie do komentowania
> czyiś wypowiedzi, najczęściej negatywnie?

Podejrzewam u siebie obiektywność, ponieważ jestem wyzbyta problemów :
co o mnie pomyślą oraz jak sobie poradzę z krytyką.

--

Paulinka

22. Data: 2010-01-16 23:30:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Tak jakbyś potrafiła dać im jakiś wybór ;-)

To zupełnie tak jak u Ciebie, więc w czym problem?

--

Paulinka

23. Data: 2010-01-17 08:32:03

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...

> [...]

Kiwiko...a Ty lubisz czasem pomyśleć głębiej/szerzej niż czterema
wyrazami w jednym zdaniu i w jednym poście? ;)
___
Iza

Droga Izo, lubię zadawać trzy pytania. i wcale nie trzeba się produkować
tylko pomyśleć ;)

kiwiko

24. Data: 2010-01-17 12:07:05

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 09:32, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
> ___
> Iza
>
> Droga Izo, lubię zadawać trzy pytania. i wcale nie trzeba się produkować

Trzy pytania powiadasz...hmm...no to gratuluje ;)
___
Iza
PS. Acha...droga kiwi...

25. Data: 2010-01-17 12:11:13

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 22:29, medea <e...@p...fm> wrote:

> Jeśli wolisz i potrafisz... Tylko zrozumiale, skoro już coś zamierzasz
> wyjaśniać.
>
> Ewa

No to wobec tego.. BMBD I SCNZ ;)
Co o tym sądzisz?
___
Iza

26. Data: 2010-01-17 12:41:08

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 22:49, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> O ile mi nie narobisz na wycieraczce, możesz sobie włazić, gdzie chcesz.

;)

> Fatamorgana, fantasmagorie?
> Znam Cię Iza tak samo, jak Ty znasz mnie.

Zgadza się. Jednak jesteśmy swiadomi, ze falujące ciepło
to nie powierzchnia morza - choć do złudzenia je przypomina.
Podobnie człowiek moze na sie wydawać taki albo siaki, ale
przez usenet imho nie da się radykalnie go określić, ocenić, docenić .
Jest to dośc karkołomne posunięcie, gdyż ostatecznie
moze sie okazać,ze "pluneliśmy pod wiatr".
Znam to z autopsji, wierz mi. :)
___
Iza

27. Data: 2010-01-17 13:54:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Gdzie twoja siostra M.M.?

28. Data: 2010-01-17 16:01:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> No to wobec tego.. BMBD I SCNZ ;)
> Co o tym sądzisz?

Nic.

Szczytem samozaparcia byłoby rozwiązywanie akronimów autorstwa
dyslektyka. ;)

Ewa

29. Data: 2010-01-17 16:19:53

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 17:01, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nic.
>
> Szczytem samozaparcia byłoby rozwiązywanie akronimów autorstwa
> dyslektyka. ;)
>
> Ewa

zatem niech pozostanie niewyjaśnione kogo i z jakiego powodu
nazwałam oportunistka, w poście do Ciebie ;)
___
Iza
''czarna sygnaturka" wer2 http://www.dailymotion.pl/video/x5ypc_bob-marley-ft-
lauryn-hill_music

30. Data: 2010-01-17 17:01:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Słusznie, jak ktoś nie ma jeszcze gotowego produktu swojego myślenia,
> to lepiej trzymać morda w kubeł,
> a krotki, kilku wyrazowy sik na psp od czasu do czasu w zupełności
> wystarczy
> żeby zaznaczyć swoją aktywną, acz nie nachalną przynależność do grupy.
> Myślę, że wszyscy doceniamy twoją szczerość i poczucie taktu ;-)
> ENder

mnie ciekawi Twoja szczerość i poczucie taktu ;)
ale chyba jeszcze myślisz

kiwiko

DLA AISZY
DLA XL