Zbrakło słów na temat.

31. Data: 2010-01-17 18:43:24

Temat: Re: Zbrakło słów na temat.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Hm, chyba przeceniasz rolę Ikselki na psp. Świat się tu kręci i bez niej
> dość intensywnie, a nawet zbyt intensywnie.

Strasznie zbyt. Czy dni mnie nie było i nie wiadomo, w co łapska wsadzić.
W ogóle to się powinnam obrazić, bo nadchodzące dwa tygodnie mieć będę co
najmniej orkę na ugorze i dużo chęci a mało czasu na takie zabawy....
Ale jak wrócę toooooo....

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

32. Data: 2010-01-17 18:45:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Zawsze można dużo pisać, ale chyba chodzi o to, żeby pisać z sensem.

Wiedziałam, że jestem Twoją idolą, ale teraz już wiem, dlaczego.

Qra, powrócę tuuuu....
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

33. Data: 2010-01-17 18:50:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jaka cisza, panie?

(s)ender ustawił filtry. Doceńmy to.

> Ja nie nadążam z czytaniem!

Właśnie! Byście uszanowali człowieka ciężkiej kapitalistycznej pracy, do
cholery!

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

34. Data: 2010-01-17 19:05:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ale jak wrócę toooooo....

... odznaczysz jako przeczytane czy tysionce.

> piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

Potwierdzam. Szczególnie polecam blady świt w lecie - miałam pociąg nad
morze ok. 6 rano, a za Wisłą wstawalo ogromne słońce :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

35. Data: 2010-01-17 19:13:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> (s)ender ustawił filtry. Doceńmy to.

Może, tak jak dla Izy brak XL, dla niego ciszą jest brak Qry ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

36. Data: 2010-01-17 19:18:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> ... odznaczysz jako przeczytane czy tysionce.

Ale ja wszystko najpierw czytam. Znaczy nie ma przebacz.

> Potwierdzam. Szczególnie polecam blady świt w lecie - miałam pociąg nad
> morze ok. 6 rano, a za Wisłą wstawalo ogromne słońce :)

Się uparłam sama, autosem. W korkach zjadłam śniadanie. Następną razą wezmę
fotokamerę.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

37. Data: 2010-01-17 19:29:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Może, tak jak dla Izy brak XL, dla niego ciszą jest brak Qry ;)

To byłoby straszne dość.

Qra, obecnie zapitalawszy na przyszłe jakieś piniondze jak dobrze pójdzie i
zapóźnioną piątkową gupawką w niedzielny wieczór

38. Data: 2010-01-17 19:49:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
>
> Potwierdzam. Szczególnie polecam blady świt w lecie - miałam pociąg nad
> morze ok. 6 rano, a za Wisłą wstawalo ogromne słońce :)

Tylko raz widziałem Warszawę tak piekną - niedzielny poranek, na
Krakowskim przedmieściu, żadnych ludzi, żadnych samochodów i spalin, tylko
ruiny Zamku Królewskiego...

39. Data: 2010-01-17 20:05:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Tylko raz widziałem Warszawę tak piekną - niedzielny poranek, na
> Krakowskim przedmieściu, żadnych ludzi, żadnych samochodów i spalin, tylko
> ruiny Zamku Królewskiego...

A koło Nieporętu też jechałam.

Qra
--
piękna jest Warszawa bladym świtem i o zmierzchu

40. Data: 2010-01-17 20:07:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> A koło Nieporętu też jechałam.

Mieszkam w okolicy! Skandal, ze sie nie ujawnilas.
I.

DLA AISZY
DLA XL
Wszystkim