Zbrakło słów na temat.

51. Data: 2010-01-17 22:54:31

Temat: Re: Zbrakło słów na temat.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 17-styczeń-10, gdy Aicha wymamrotał:

bo jest :)
trzeba uczucia, żeby zakwitła.

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

52. Data: 2010-01-17 22:57:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> bo jest :)
> trzeba uczucia, żeby zakwitła.

Zielony Żoliborz, pieprzony Żoliborz wystarczy?
Czy Pieprzę Cię miasto?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

53. Data: 2010-01-17 23:03:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 17-styczeń-10, gdy Aicha wymamrotał:

> Zielony Żoliborz, pieprzony Żoliborz wystarczy?
> Czy Pieprzę Cię miasto?

ja tam musiałem rok z nią chodzić zanim do czegoś doszło :)

--

[---]

54. Data: 2010-01-17 23:36:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> ja tam musiałem rok z nią chodzić zanim do czegoś doszło :)

No to mi jeszcze wieeele zostało ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

55. Data: 2010-01-18 02:13:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
n.googlegroups.com...
On 17 Sty, 21:55, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <f...@o...pl> wrote in message

k.googlegroups.com...

> nad

> cytowany tekst -
>
> Ja przybeńde...a tylko zabroń ;)
> __
> Iz
>
> Gdy dożyję do czerwca.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Co Ty tak z tym dożywaniem? Masz dopiero 62 lata
jeszcze bedziesz zył ze 20 :)
Przyjadę i chetnie poznam tego Twojego syna "taliba" z
You Tuba ;))))
___
Iz

A wolny i zagramanicą, odchodzi swoje bliskie urodziny, wczoraj był w
Dublinie -pracy chwilowo nie ma, ale cała firma ma zimowe wakacje, jak co
roku.

56. Data: 2010-01-18 02:21:24

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> No to mi jeszcze wieeele zostało ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Pierwszy raz byłem w latach pięćdziesiątych - to był Festiwal Młodzieży,
mieliśmy wiele pamiętników festiwalowych i wpisy od obcych... Ja - góral z
Beskidu Niskiego, Krakowianin, póżniej Warszawianin. Gdy tu, gdzie mieszkam,
zarzucono mi, że nie jestem z tej wsi powiedziałem: - "Jestem u siebie, bo
tu jest Polska, a ja jestem Polakiem" i nigdy więcej nie słyszałem słowa na
ten temat, że nie mam kawałka ziemi w Izabelinie na własność...

57. Data: 2010-01-18 07:53:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 17-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> i zjesz w fotokamerze? bez sensu.

Obfotografuję to siano, co je jem.

Qra

58. Data: 2010-01-18 07:54:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 17-styczeń-10, gdy Aicha wymamrotał:

> ja tam musiałem rok z nią chodzić zanim do czegoś doszło :)

Mnie się udało przelecieć ją szybko. Uczucie wdzięczności się liczy?

Qra

59. Data: 2010-01-18 08:15:24

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 03:13, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> A wolny i zagramanicą, odchodzi swoje bliskie urodziny, wczoraj był w
> Dublinie -pracy chwilowo nie ma, ale cała firma ma zimowe wakacje, jak co

Ile on ma lat?
__
Iz

60. Data: 2010-01-18 08:32:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Urodził się w 1974 - jest kawalerem niepokalanym. :-))))))))))
Choć w narządziu przegonił ojca... Któren wielki i robotny był!!!
Ulega jedynie swojemu bratu już żonatemu.
Muszę Ciebie zobaczyć i poznać, aby nie sprokurowac synowi rozterek
małżeńskich, jakie były i są moim udziałem, a tym bardziej ewentualnych
dzieci ukradzionych.
On nie chce się rozwodzic przynajmniej przez trzydziesci lat. Kupił sobie
dom w Irlandii na spółkę z kolegą z pracy - każdy ma swój flat...

DLA AISZY
DLA XL
Wszystkim
NELLY