Zbrakło słów na temat.

61. Data: 2010-01-18 10:35:31

Temat: Re: Zbrakło słów na temat.
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 09:32, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <f...@o...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Urodzł się w 1974 - jest kawalerem niepokalanym. :-))))))))))

Coś Ty...to się jeszcze dzisiaj zadarza...jakim cudem ? :)

> Choć w narzedziu przegonił ojca... Któren wielki i robotny był !!!

Tiaaa, chwalmy nas ;DDDD

> Ulega jedynie swojemu bratu juz zonatemu.
> Musze Ciebie zobaczy i poznac , aby nie sprokurowac synowi rozterek
> malezskich, jakie byly i sa moim udzialem, a tym bardziej ewentualnych
> dzieci ukradzionych.

Ja nie krednę dzieci...i to zapamiętaj ;)

> On nie chce sie rozwodzic przynajmniej przez trzydziesci lat. Kupi sobie
> dom w Irlandii na sp k z koleg z pracy - kazdy ma swoj flat...

No paczpan ;)))
Kiepsko...pieniądze nigdy nie robiły na mnie wrażenia...jakaś jestem
chyba nieteges..znaczy psychopatka ;)
___
Iza
ps. masz jeszcze coś o nim na you tube?

62. Data: 2010-01-18 11:04:02

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

No paczpan ;)))
Kiepsko...pieniądze nigdy nie robiły na mnie wrażenia...jakaś jestem

Hm. Piszesz o pieniądzach, a ja o domu spłacanym w banku. Flat full
wyposażony.
Nie wiem, czy nie pozdejmował.

Jakaś nieżyciowa jesteś, nie masz dzieci?

63. Data: 2010-01-18 12:05:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 18-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

no tak, jak w gre wchodzi kasa...

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

64. Data: 2010-01-18 12:48:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Zgadza się. Jednak jesteśmy swiadomi, ze falujące ciepło
> to nie powierzchnia morza - choć do złudzenia je przypomina.
> Podobnie człowiek moze na sie wydawać taki albo siaki, ale
> przez usenet imho nie da się radykalnie go określić, ocenić, docenić .
> Jest to dośc karkołomne posunięcie, gdyż ostatecznie
> moze sie okazać,ze "pluneliśmy pod wiatr".
> Znam to z autopsji, wierz mi. :)

Dlatego w świecie Usenetu wskazana jest duża dawka dystansu do siebie i
innych.

--

Paulinka

65. Data: 2010-01-18 12:50:57

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 13:48, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Dlatego w świecie Usenetu wskazana jest duża dawka dystansu do siebie i
> innych.
>
> --
>
> Paulinka- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Ototo, i poniekąd właśnie Ty mi to uświadomiłaś :)
Spoko juz bede zajadla ;)
___
Iza

66. Data: 2010-01-18 12:51:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A nie przyszło ci do głowy, że skoro masz ograniczoną swoją postawę
> tylko do jednego rodzaju, to i percepcję również?
> Nie każdy musi być i jest suką dlatego, że tylko takim go potrafisz
> widzieć ;-)

Nie każda moja wypowiedź wbrew temu, co sądzisz jest krytyczna. Skoro
jednak stworzyłeś sobie taki obraz mojej osoby, to nie zmieniaj go,
łatwiej się z Tobą funkcjonuje, gdy jesteś źle do kogoś nastawiony.

--

Paulinka

67. Data: 2010-01-18 14:36:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A to się akurat zgadza.
> Prezentując negatywne nastawienie w umiarkowanym zakresie (nie będąc
> jednocześnie stresorem) łatwiej się przebić przez mechanizmy obronne
> kurczowo trzymającego się swoich obrazów i zakutego łba.
> Bacz tylko, żeby twoje prostactwo nie było zbyt daleko deprymujące w
> moim dalszym funkcjonowaniu u ciebie.

Bo co obrazisz się, czy pode mnie podszyjesz? :>

--

Paulinka zaiste, jak szybko wychodzi ci słoma z butów, kiedy tylko ktoś
nie łechce twojego ego.

68. Data: 2010-01-18 16:48:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Jakaś nieżyciowa jesteś, nie masz dzieci?

To chyba lepiej, nie będzie musiał Lion King zabijać pozostałości po
poprzednim samcu ;>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

69. Data: 2010-01-18 17:43:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Obrazić się na kogoś w usenecie jak emocjonalna idiotka?
> Chyba za bardzo zapatrzona jesteś w swoje koleżanki.
> Pod twój urok osobisty i elokwencje również nie bardzo mam ochotę się
> jakoś podszywać, zwłaszcza, że ostatnia podobna próba nie przyniosła
> żadnego efektu.
> Prawdopodobnie najzwyczajniej zniechęcisz mnie do siebie,
> nad czym dość usilne ostatnio pracujesz.

Jak Kuba Bogu...
Różnica między nami jest taka, że ja Cię nie nazywam burakiem i tępym
idiotą.

--

Paulinka

70. Data: 2010-01-18 20:25:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No wiesz, w tak pogardliwym tonie wyrażałaś się o sympatii,
> że postawiłem na szczerość.
> Jeśli mam być mniej szczery to nie ma sprawy,
> jednak gdybym okazał się w jakiejś kwestii burakiem i tępym idiotą i gdy
> będziesz potrafić to uzasadnić, to chciałbym liczyć na szczerość równą
> co najmniej mojej dotychczasowej ;-)

Porcja szczerości od Paulinki:

O ile wcześniej wydawałeś się być co najmniej interesującą osobą, pomimo
wszystkich wulgaryzmów rzucanych na prawo i lewo, to teraz widzę Cię,
jako małego nadętego dupka, któremu brak jakiegokolwiek samokrytycyzmu.
Infantylny post o romansie i dobrych praktykach w tym temacie, tyko
pogłębił ten smutny obraz.
Moje rzekome prostactwo przy Twojej bufonadzie wydaje się być nawet zabawne.
Masz bardzo duże emocjonalne deficyty, traktujesz ludzi przedmiotowo,
jeśli to Twój sposób na życie, to sobie tak żyj, nikt Ci tutaj tego nie
odbiera.
Jedyne co zostało komuś odebrane, to mi chęć rozmowy z Tobą.
Nie musimy sobie wchodzić w drogę.

EOT

--

Paulinka