Re: Zbyt częste oddawanie moczu ?

Newsgroups: pl.sci.medycyna
From: Kami <K...@j...net>
Subject: Re: Zbyt częste oddawanie moczu ?
Sender: Kami <K...@j...net>
Date: Sat, 16 Feb 2002 00:30:09 +0100

> From: <m...@p...onet.pl> [mailto:m...@p...onet.pl]
> Posted At: Friday, February 15, 2002 11:14 PM
> Posted To: medycyna
> Conversation: Zbyt częste oddawanie moczu ?
> Subject: Zbyt częste oddawanie moczu ?

[ciach opis]

Nie jestem wprawdzie lekarzem, ale pozwolisz, że odpowiem.
Iść do lekarza musisz. Tu nie ma zabaw w samodzielne leczenie się. Być
może to tylko jakaś drobna infekcja dróg moczowych, ale to rzeczywiście
może być coś z prostatą, a skoro masz tylko 21 lat, to tym bardziej
trzeba to pokazać lekarzowi!
Nie musisz iść do urologa - zacznij od internisty/lekarza rodzinnego. On
zleci badania moczu, które wykażą ewentualny stan zapalny - wtedy - znów
ewentualnie - lekarz zleci antybiogram, żeby wytępić bakterie. Jeśli to
nie będą bakterie - da skierowanie do urologa (zdaje się, że jest
wymagane). Ale z tym wszystkim trzeba się zgłosić do specjalisty. I
naprawdę nie masz co się wstydzić - tu chodzi o Twoje zdrowie, a lekarz
to lekarz, specjalista, który po to się kształcił, żeby leczyć, a nie
przeżywać perwersyjną przyjemność z okazji badań 21-latków :-)
Więc się nie wygłupiaj, tylko wybierz do internisty. A z tego co wiem
(aczkolwiek jestem kobietą) badanie nie boli.

Kami
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414