Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie

91. Data: 2009-11-02 10:49:07

Temat: Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> To znaczy, że uczestniczysz w spisku wycinania podpisów. :)
> Dlaczego tym razem nie wyciąłeś Edward Robak* z Nowej Huty?
> Czy już nie spiskujesz? :-)

jestem wielkim spiskowcem :]

--
bla

92. Data: 2009-11-02 10:51:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> jestem wielkim spiskowcem :] -- bla

OK. :)
wytnij sobie:
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

93. Data: 2009-11-02 11:00:53

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> OK. :)

milo mi :)

--
bla

94. Data: 2009-11-02 11:12:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> milo mi :)
>
> --
> bla

W tej dyskusji o spisku przejawiającym się wycinaniem podpisów
brał udział [CIACH] oraz anonim. :-)

- -
bye
PS. Idę skopać działeczkę. :)

95. Data: 2009-11-02 11:15:43

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> W tej dyskusji o spisku przejawiającym się wycinaniem podpisów
> brał udział [CIACH] oraz anonim. :-)
>

> bye
> PS. Idę skopać działeczkę. :)

moze ta dzialka ratuje ci zycie

--
bla

96. Data: 2009-11-02 14:49:26

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> bla

Edward Robak* z Nowej Huty

97. Data: 2009-11-03 10:15:05

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

slow ci zabraklo?

--
bla

98. Data: 2009-11-03 10:24:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> [...]

> [...]

[...]

99. Data: 2009-11-03 11:11:16

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dzieki za odpowiedz

--
bla

100. Data: 2009-11-03 11:17:35

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za odpowiedz

Podziękuj sobie, bowiem to Ty nagłaśniasz FAKT bezsporny,
że wycinanie podpisów to efekt spisku. :-)
[CIACH podpis]

(.) Karczemna rozpusta...
Paulina...
Dobry wojak Szwejk :o)