Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie

111. Data: 2009-11-03 16:36:08

Temat: Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Ależ ja wcale się za Ciebie nie podpisuję, bo nie wiem jak się nazywasz.
> Badam tylko jak działa spiskowiec, a więc czy wycina wszystkie podpisy
> czy tylko te prawdziwe. Co na ten temat mówi instrukcja dla spiskowców?
> - -
> gazebo

alez wcale a wcale :]

--
bla

112. Data: 2009-11-03 16:46:24

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> alez wcale a wcale :]

wniosek:
spiskowiec bez instrukcji głupieje. Wie, że ma wyciąć podpis Robak
ale nie wie, czy ma wyciąć podpis gazebo. Guru nie powiedziało... :)
- -
gazebo

113. Data: 2009-11-03 16:50:14

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spiskowiec bez instrukcji głupieje. Wie, że ma wyciąć podpis Robak
> ale nie wie, czy ma wyciąć podpis gazebo. Guru nie powiedziało... :)

musisz bardziej knuc

--
bla

114. Data: 2009-11-03 19:34:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> musisz bardziej knuc

ja już nie chcę wycinać podpisów :(
Ratuj mnie Robakksie.
- -
gazebo

115. Data: 2009-11-03 19:59:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja już nie chcę wycinać podpisów :(
> Ratuj mnie Robakksie.
> - -
> gazebo

Tak piszczy spiskowiec - hehe
Nie pękaj gazebo. Trzeba być twardym, a nie miękkim.
Jeśli guru kazał CIĄĆ podpisy - to trza CIĄĆ, a nie stękać.
Twoje chcenie się nie liczy. :-)
. . .
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

116. Data: 2009-11-04 10:15:07

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> ja już nie chcę wycinać podpisów :(
> Ratuj mnie Robakksie.
> - -
> gazebo

bardziej

--
bla

117. Data: 2009-11-04 10:16:14

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Tak piszczy spiskowiec - hehe
> Nie pękaj gazebo. Trzeba być twardym, a nie miękkim.
> Jeśli guru kazał CIĄĆ podpisy - to trza CIĄĆ, a nie stękać.
> Twoje chcenie się nie liczy. :-)

mnie tam twoje piszczenie nie przeszkadza, w sumie klawa zabawa z toba
--
bla

118. Data: 2009-11-04 10:36:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora