Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie

71. Data: 2009-10-31 13:50:16

Temat: Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Kapujesz gazebo? Ty mi każesz aj aci mówię: każ se sam.
> medice cura te ipsum
>
> errata:
> aj aci

jestem przekonany, ze sie nie leczysz :]

--
bla

72. Data: 2009-10-31 14:35:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> jak wejdziesz na google to masz tam taka opcje jak grupy dyskusyjne :)
> -- bla

Rąbax: To straszne i co dalej?

73. Data: 2009-10-31 14:41:21

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> jestem przekonany, ze sie nie leczysz :] -- bla

Lęczę Ciem :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
PS. Jak to jest u pedałków. Są na zmianę raz mamusią, a raz tatusiem
- czy podział jest ustalony? :)

74. Data: 2009-11-01 09:58:26

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Rąbax: To straszne i co dalej?

uciekaj poki mozesz
--
bla

75. Data: 2009-11-01 10:01:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:
> "gazebo" <g...@c...net>

> Lęczę Ciem :-)
> Robakks
lepiej bys walnal kielicha, na zdrowie by ci wyszlo

> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
> PS. Jak to jest u pedałków. Są na zmianę raz mamusią, a raz tatusiem
> - czy podział jest ustalony? :)

rzuc moneta
--
bla

76. Data: 2009-11-01 12:38:58

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> uciekaj poki mozesz -- bla

Rybakks: Uciekłem - a co z tymi teoriami spiskowymi? Uciekłeś?

77. Data: 2009-11-01 12:43:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> lepiej bys walnal kielicha, na zdrowie by ci wyszlo

> rzuc moneta -- bla

To ciekawe - bo w małżeństwie hetero role są niejako nadane z góry:
facet spełnia rolę faceta, a kobieta rolę kobiety. U homusiów decyduje
rzut monetą - jak napisałeś.... hmm
przedziwne.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

78. Data: 2009-11-02 09:41:51

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Rybakks: Uciekłem - a co z tymi teoriami spiskowymi? Uciekłeś?

z jakiego powodu? idziesz po mnie? :]

--
bla

79. Data: 2009-11-02 09:43:17

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> To ciekawe - bo w małżeństwie hetero role są niejako nadane z góry:
> facet spełnia rolę faceta, a kobieta rolę kobiety. U homusiów decyduje
> rzut monetą - jak napisałeś.... hmm
> przedziwne.

prawda?

--
bla

80. Data: 2009-11-02 10:02:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> z jakiego powodu? idziesz po mnie? :] -- bla

Rabex: a muszę? :)

(.) Karczemna rozpusta...
Paulina...
Dobry wojak Szwejk :o)