Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie

51. Data: 2009-10-31 10:52:49

Temat: Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie [fwd psf]
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> rotfl
> Opisałem już w Usenecie setki odkryć z różnych dziedzin, które kiedyś
> będą uznaną nauką m.in. zapis N-kowy 1'0.
> Ty mi mówisz: "odpuść sobie"
> W życiu.
> Teraz badam mechanizmy i blokady uniemożliwiające ludziom
> zrozumienie banałów, stąd mój powrót na psp. :-)
> Dowiem się co mnie interesuje i znikam, bo na czaty i "pierdolenie
> kotka" - szkoda mi czasu.

az nie moge uwierzyc jak cie utrafilem :)

--
bla

52. Data: 2009-10-31 10:55:19

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:
> "Robakks" <R...@g...pl>
>
> Znalazłem Panie "gazebo" na pl.sci.filozofia
> cytat:
> Człowieka wartościuje się nie tylko po tym co mówi i robi,
> ale także po tym czego nie mówi i czego nie robi.
> Bada się ograniczenia i tabu.
> To tak jak z Lotem, który szukał w Sodomie 10-ciu sprawiedliwych...
> Edward Robak* z Nowej Huty
> To wszystko - dziękuję za rozmowę,

ja za ty szlyszalem, ze sie belki we wlasnym oku nie widzi, no ale,
wolnoc Tomku w swoim domku

--
bla

53. Data: 2009-10-31 10:58:19

Temat: Re: Zderzak Łągiewki - ostateczne wyjaśnienie [fwd psp]
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

aslo.html

> Nie - bowiem to Ty zdejmujesz crossposty. Ja wiem dlaczego
> je zakładałem, ale nie wiem czy Ty wiesz dlaczego je zdejmujesz...
> Nie wiem czy jesteś świadomy komu szkodzisz i przeciwko czemu
> występujesz.

ale pytanie zrozumiales?

> Ucząc innych uczę siebie - to oczywiste. Ty możesz nie wiedzieć
> dlaczego zdejmujesz crossposty i wycinasz podpisy.
> Ja wiem, że jest to powsechne w określinej grupie ludzi.
> Badam Cię gazebo - będź tego świadomy. :-)

o rany, ty zadufany w sobie czlowieczku

--
bla

54. Data: 2009-10-31 11:08:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałeś panie gazebo przez małe "g" (jak gówno)
pocałować mnie w dupę...
Coś jeszcze pana boli?

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

55. Data: 2009-10-31 11:17:36

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:
> Zapomniałeś panie gazebo przez małe "g" (jak gówno)
> pocałować mnie w dupę...
> Coś jeszcze pana boli?

w twoim wieku winienes wiedziec, ze na przyjemnosci trzeba sobie zasluzyc

--
bla

56. Data: 2009-10-31 11:20:21

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I to cię boli, że nie zasłużyłeś nawet na to by mnie pocałować w dupę.
zapamiętaj:

Człowieka wartościuje się nie tylko po tym co mówi i robi,
ale także po tym czego nie mówi i czego nie robi.
Bada się ograniczenia i tabu.
To tak jak z Lotem, który szukał w Sodomie 10-ciu sprawiedliwych...

Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

57. Data: 2009-10-31 11:24:17

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bada się ograniczenia i tabu.
> To tak jak z Lotem, który szukał w Sodomie 10-ciu sprawiedliwych...

och misiu kolorowy, zachowujesz sie jak:
http://www.break.com/index/drunkest-guy-ever-goes-fo
r-more-beer.html?mrr=we

--
bla