Re: Zdiagnozujcie :(

1. Data: 2001-10-20 13:09:06

Temat: Re: Zdiagnozujcie :(
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Nowak napisał:

> Wlasciwie od porodu czyli jakies 10 mies.
Przesadzasz.
Dyskutowalismy o alkoholu w ciazy, to mowilas ze is ok.
Pamietasz ?

Istnieje jednak takie zagrozenie, ze internet wysysa z ciebie sily
witalne.
Jest taki syndrom, ze czym dluzej dyskutujesz tym bardziej sie czujesz
wyczerpana.

Jedyna znana na to rada to Mind Extension Studies.

Sa na internecie ludzie, pompy ssace, ktorzy wysysaja energie
intelektualna i czujesz sie wyczerpana po kazdej dyskusji.

Ja natomiast przesylam energie za posrednictwem internetu.
Kto ze mna dyskutuje ten dostaje duzo energii, smialosci, zadowolenia i
czuje sie swietnie.
Mam taka grupe , na ktorej ludzie wprost szaleja i uwielbiaja ze mna
dyskutowac.
Wystarczy ze napisze jeden post, a odpowiedzi jest 50.
J.

1. Data: 2001-10-20 14:02:55

Od: "Horche Ramirez" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskutowac.
> Wystarczy ze napisze jeden post, a odpowiedzi jest 50.

Jaka to jest grupa? Chetnie bym to zobaczyl ;) a moze nawet przeslesz mi za
posrednictwem internetu jakis zastrzyk Twojej energii? ;)))))))))

Horche

1. Data: 2001-11-16 09:27:11

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL^2!!!
"co za koleś!" jak mawia mój znajomy...
ciekawe dlaczego wszyscy mówią o nim trol.
A zresztą KF i do widzenia.
Massai

mowa ciala
Szybka i efektywna nauka - strona www
obława...obława...
Wojtek Eichelberger
Szukam Pani psycholog lub psychologa do pisania maili.