Zdrada?

1. Data: 2005-10-06 14:14:48

Temat: Zdrada?
Od: "rocco" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

Mamy casy jakie mamy.Woelu facetoew zonatych majacych dzieci wyjezdza majac
okaze zarobic wieksza kase za granice.Wyjezdzaja tam sami bez zon.Sa tam
skoro juz sie zdecydowali na wyjazd pewnie dluzszy okres : rok alebo nawet
wiecej.
Zakladamy ze to faceci mlodzi.
Jaki procent zdradza swoje zony??
Czy taki zwiazek ma sens jezeli zona tu w polsce z dziecmi a maz tam
zarabia.Chyba niewielu facetow oprze sie pokusie zdrady ...?

pozdr.

2. Data: 2005-10-06 14:27:37

Temat: Re: Zdrada?
Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

rocco <i...@w...pl> napisał(a):

>Chyba niewielu facetow oprze sie pokusie zdrady ...?

tylko brudne, brudne psy nie sa w stanie sie oprzec.

3. Data: 2005-10-06 14:48:47

Od: "rocco" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> tylko brudne, brudne psy nie sa w stanie sie oprzec.

co tak ostro ?
to pachnie jakbys byla ...?
hm...

4. Data: 2005-10-06 16:05:31

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rocco wrote:

> co tak ostro ?
> to pachnie jakbys byla ...?
> hm...

ale to lecialo inaczej: trafilo sie jak kulawemu psu na obcej wsi
zaruchac
--
careful with that axe Eugene!

5. Data: 2005-10-06 16:41:22

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rocco; <di3dgj$ve$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> co tak ostro ?
> to pachnie jakbys byla ...?
> hm...

Nie, koleżanka lęka się ludzi/mężczyzn, a ponieważ nie potrafiła tego
lęku zwerbalizować, to wychodzi on w tej formie przy każdej możliwej do
stworzenia racjonalizacji - jej sformułowanie świadczy o próbie
znalezienia wysoko humanistycznego wytłumaczenia lęku przed ludźmi -
musiała już wyobrażać sobie/wyobraziła sobie, że została zdradzona i
zaklęła swój niezwerbalizowany lęk w tej formie - jak widać bardzo,
bardzo boi się ludzi.

A co do tekstu - mężowie chyba jednak odwiedzają swoje rodziny co jakiś
czas - dłuższa rozłąka grozi rozpadem związku, ale wtedy nie można już
mówić o zdradzie. Ciekawi mnie jednak co innego - racjonalizacyjny
charakter Twojego postu i wspominanie samotnych żon z dziećmi [heroina
Matka Polka?] - zamierzasz wyjechać, czy jesteś kobietą, która naokoło
próbuje stworzyć racjonalizację pt. "wszyscy żonaci mężczyźni zdradzają
żony" [to akurat cytat ;)]?

Flyer

6. Data: 2005-10-06 16:49:34

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> stworzenia racjonalizacji - jej sformułowanie świadczy o próbie
> znalezienia wysoko humanistycznego wytłumaczenia lęku przed ludźmi

po raz kolejny flyer przejzales mnie.

7. Data: 2005-10-06 17:13:02

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <di3k4e$dlj$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> musiała już wyobrażać sobie/wyobraziła sobie, że została zdradzona i
> zaklęła swój niezwerbalizowany lęk w tej formie - jak widać bardzo,

Poprawnie - musiała zaistnieć sytuacja, kiedy próbowała dokonać wybory
partnera. Ponieważ nie znała przyczyny swojego lęku, to wyartykułowała
racjonalizację o zdradzie i wtedy wyszła siła lęku przed ludźmi
wzmocniona pojęciem zdrady - ot psychotyczność. ;)

Flyer

8. Data: 2005-10-06 17:47:55

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> po raz kolejny flyer przejzales mnie.

Przychodzi baba do lekarza, a lekarz pyta powiem Ci co ci dolega tylko
podaj mi jakiego nicka masz w usnecie ;)

9. Data: 2005-10-06 17:57:04

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera; <di3kiu$2jk$1@inews.gazeta.pl> :

> po raz kolejny flyer przejzales mnie.

Żadnego emoticonu? Widzisz Himero - nie umiem kłamać, a może nauczyłem
się, że to się nie opłaca. Dlaczego piszę o kłamstwie? Otóż wiem na czym
polega problem kobiet ze mną - tworzą nieświadomie mnóstwo różnych
racjonalizacji obronnych - a problem ze mną polega na tym, że będąc sobą
nie zaspokajam ich racjonalizacji - wiesz co się dzieje? - energia
racjonalizacji wraca do nich, nie jest zaspokajana - w efekcie "pocisk"
z__niewiadomo__skąd uderza w ich własne emocje, nie potrafią
pozaświadomie uświadomić sobie tego faktu, że to ich własna świadomość
je uderzyła, kaleczą się własnym niepokojem. A rada jest bardzo prosta -
uwierzyć i nie tworzyć racjonalizacji, nie bronić się.

Zastanawiałaś się czy człowiek kłamie i racjonalizuje negatywnie [szuka
haka] bo jest zły, czy odwrotnie? Otóż w większości przypadków odwrotnie
- nie ma czegoś takie jak abstarakcyjne kłamstwo i racjonalizacja
negatywna - one niszczą umysł twórcy, destabilizują go - poprzez reakcję
fizjologiczną potrzebną do ich stworzenia, jak i poprzez następstwa,
które wymagają coraz to nowych kłamstw, tworzą "złe" sytuacje itd. Nie
warto być złym, bo złośc wraca w "podświadomości" do właściciela - nie
od razu jest dostrzegalna świadomie - dopiero po pewnym czasie, co ma to
negatywne następstwo, że do ustabilizowania umysłu również jest
potrzebny "pewien czas". Mz. leki przeciwdepresyjne nie tyle leczą, co
wspomagają "ogłupiając" na pewien czas pacjenta, żeby nie był w stanie
odpowiednio *nieodpowiednio* [zwyczajowo] reagować. To w reakcjach leży
lekarstwo. ;)

Flyer

10. Data: 2005-10-06 19:19:05

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus; <di3o0e$l5p$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Przychodzi baba do lekarza, a lekarz pyta powiem Ci co ci dolega tylko
> podaj mi jakiego nicka masz w usnecie ;)

Ciekawe jak by mnie zdiagnozował lekarz. ;)

A co do Himery - to nie jest końcowa diagnoza, bo diagnozę można rozbić
na bodźce, a później na fizjologię. Ale to jest diagnoza wystarczająca,
żeby nie zadziałał efekt psychotyzmu tzn. przypisywania ludziom jakichś
abstrakcyjnych cech w miejsce prawdziwej przyczyny lęku. A to z kolei
pozwala zauważyć cechy pozafizyczne, jak równiez zdiagnozować
poszczególne bodźce i ich znaczenie.

Flyer

Sondaze wyborcze cz.III
Współczucie dla przestępców