Zdrowe odżywianie

1. Data: 2005-04-08 20:50:36

Temat: Re: Zdrowe odżywianie
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d36qu2$ra0$1@news.onet.pl...
> Czy tu się rozmawia o zdrowym odżywianiu?
> Np. jak Wy się odżywiacie lub czego nie jadacie?
>
> Ja od kilku miesięcy staram się pić codziennie soki naturalne- najczęściej
> marchwi z selerem. Dodatkowo staram się nie łaczyć tłuszczów z
> węglowodanami.
> Bez jakiegoś wielkiego odchudzania i rezygnowania z jedzenia schudłem 6
> kilo.

A żone ten tego no...??

M.W.

1. Data: 2005-04-08 20:52:12

Temat: Zdrowe odżywianie
Od: "Wojtek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tu się rozmawia o zdrowym odżywianiu?
Np. jak Wy się odżywiacie lub czego nie jadacie?

Ja od kilku miesięcy staram się pić codziennie soki naturalne- najczęściej z

1. Data: 2005-04-08 21:04:46

Od: "Wojtek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." > A żone ten tego no...??

No??? Jeśli chodzi o to czy ma, no to ma :-) i całkiem nieźle gotuje i co
chwile coś nowego wymyśla.
Tylko co do to ma do zdrowego odżywiania- to czy mam żone czy nie?

1. Data: 2005-04-08 22:38:05

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 8 avril 2005 ŕ 22:52:12, dans <d36qu2$ra0$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> [...]

> węglowodanami.
> Bez jakiegoś wielkiego odchudzania i rezygnowania z jedzenia schudłem 6

1. Ustaw sobie kodowanie, z laski swojej.

2. Idz na pl.misc.dieta (cross-post & FUT ustawiony)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-04-09 07:51:20

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> węglowodanami.
> Bez jakiegoś wielkiego odchudzania i rezygnowania z jedzenia schudłem 6

Brawo :)
Nie jem białej mąki, prawie żadnego w związku z tym kupnego pieczywa, unikam
produktów wysokoprzetworzonych, cukru i tego, co zawiera cukier, kawy i
ograniczam alkohol, piję dużo wody i nie łączę tłuszczów z węglowodanami
złożonymi :) Schudłam 7 kilo :))))
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-04-09 08:27:51

Od: "bon" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek" wrote:
> Czy tu się rozmawia o zdrowym odżywianiu?
> Np. jak Wy się odżywiacie lub czego nie jadacie?

Ja jem zdrowo, bo co pare dni 150 g chipsow, co tydzien ciasta i tego typu
slodkosci, a w zasadzie codziennie batony. Pije tez duzo coli i innych
gazowanych.
Wystarczy sie duzo ruszac i mozna tak robic :]

1. Data: 2005-04-09 08:34:38

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwile coś nowego wymyśla.
> Tylko co do to ma do zdrowego odżywiania- to czy mam żone czy nie?

A nic...
poprostu dowcip mnie sie jeden o zajaczku przypomniał...

M.;)

1. Data: 2005-04-09 10:28:02

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> [...]
> produktów wysokoprzetworzonych, cukru i tego, co zawiera cukier, kawy i
> ograniczam alkohol, piję dużo wody i nie łączę tłuszczów z węglowodanami

a ja jem białą mąkę, piję kawę, alkohol w miarę (wino), łączę co mi
smakuje, tylko trochę mniej wszystkiego i schudłem 20 kilo. I co z tego
wynika?

Waldek

1. Data: 2005-04-09 10:45:43

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> produktów wysokoprzetworzonych, cukru i tego, co zawiera cukier, kawy i
> ograniczam alkohol, piję dużo wody i nie łączę tłuszczów z węglowodanami

Na wszystko co napisałaś, jest na TAK, poza kawą. Czemuż kawa jest tak be? Bo
"kradnie" magnez?
Pozdawiam Areta:-)

1. Data: 2005-04-09 11:49:24

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:d38ao4$jc8$05$3@news.t-online.com...

> a ja jem białą mąkę, piję kawę, alkohol w miarę (wino), łączę co mi
> smakuje, tylko trochę mniej wszystkiego i schudłem 20 kilo.

To dlatego, że nie dodajesz do jedzenia kalorii, wolnych rodników,
cholesterolu itd.

> I co z tego wynika?

Że życie nie musi być udreką?

Alek

kawalki kurczaka po chinsku , jak ?
nalot na garnkach
w tych smutnych dniach pomyslmy tez i o...
Garnki Berghoff do codziennego uytku
Zalewa do pałęczek krabowych