Re: Zdrowe podejście do tematu

11. Data: 2016-03-06 14:25:08

Temat: Re: Zdrowe podejście do tematu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2016 o 13:38, Chiron pisze:
> Dla koprofila zaś odchody to smaczny kąsek

porównujesz orientację z parafilią?

12. Data: 2016-03-06 15:05:22

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Na to, co jest normalne.

Dziwne, że o to pytasz. Zajrzyj choćby na początek do wiki:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Norma_społeczna

W naszej kulturze ani koprofilia ani homoseksualizm nie są normą społeczną.
IMO- w żadnej nie są. I nie były. Nawet w starożytniej Grecji efebowie byli
przecież tylko żolnierskimi rekrutami. Dopiero później- w okresie
schyłkowym- zaczęli się kojarzyć z... tym, z czym się kojarzą do dziś. Choć
to też nie było powodem do dumy. Dla nich- raczej czymś, co ułatwiało
karierę

--

Chiron

13. Data: 2016-03-06 15:13:57

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> porównujesz orientację z parafilią?

Zdumiony- jak mamy rozmawia

14. Data: 2016-03-06 15:17:01

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> porównujesz orientację z parafilią?

Nie odpowiadaj mi nowomową- polityczną poprawnością.
Homoseksualizm i koprofilia zawsze były uznane za zboczenia. Dziwne, że tak
łatwo uznano, że pewne fakty naukowe da się ustalić metodą demokratycznego
głosowania. Ja tylko zwracam uwagę, że kiedyś podobne gremium może
przegłosować, że np ziemia jest płaska. Albo- że homoseksualizm zagraża
innym ludziom. No i- skoro się uznaje demokratyczne głosowanie jako
narzędzie naukowe- trzeba będzie to uznać

--

Chiron

15. Data: 2016-03-06 15:55:09

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2016 o 15:17, Chiron pisze:
> Nie odpowiadaj mi nowomową- polityczną poprawnością.
> Homoseksualizm i koprofilia zawsze były uznane za zboczenia. Dziwne, że

Orientacja rozwija się w życiu płodowym, można być np. aseksualnym i nic
na to się nie poradzi.
parafilię się nabywa, np. przestaje ruszać zwykłe porno to ogląda się
dzieci lub ludzi ze zwierzętami. Parafilię się nabywa, raz nabytej nie
da się usunąć.

16. Data: 2016-03-06 16:50:10

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 12:31, Chiron pisze:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
to-choroba/

> "Psychiatrzy z Indonezji uważają, że jednym z elementów terapii powinno być
> ograniczenie niewłaściwych interakcji społecznych, szanowanie tradycji i
> brak uległości wobec zagranicznych nowości kulturowych. Stowarzyszenie
> przyrównuje homoseksualizm do uzależnienia od narkotyków."
>
> czy ktoś się nie zgadza?

Od kiedy, pajacu, wyznawcy islamu są dla ciebie autorytetem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2016-03-06 18:25:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]
>
> czy ktoś się nie zgadza?

Od kiedy, pajacu, wyznawcy islamu są dla ciebie autorytetem?

Od wtedy gdy tam mordują ludzi bo są homo, a kościół jest zbyt lajcikowy. Dlatego ta
komunistyczna kurwa jak nic musi mieć krew na rękach, bo tacy się śmiecie nie
zmieniają.

USA to też KOD?
Wietrzenie języka
Zamach na Prezydenta