Zdrowie spoleczne

1. Data: 2000-03-14 22:21:49

Temat: Zdrowie spoleczne
Od: "Ewa Ciechanowska" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze.
Taki jak temat postu mam temat pracy magisterskiej.
Termin co raz blizej a ja w lesie (bardzo gleboko).
Mam nadzieje, ze co na ten temat wiecie, moze jest cos w sieci?
Podeslicie mi adresy?
Licze na Wasza zyczliwosc.
Ewa

2. Data: 2000-03-15 11:27:55

Temat: Re: Zdrowie spoleczne
Od: Pan Marek <w...@a...it.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja moge sie zglosic do tego ciekawego eksperymentu.. ale... oczekuje
jakiegos wynagrodzenia. Wszak to przeciez caly tydzien. Co do samego
tematu to byl juz walkowany jakis czas temu na tej grupie wiec to
nieladnie z twojej strony , ze nie zajrzalas do archiwum.
pozdrawiam, Marek

Ewa Ciechanowska napisa?(a):

> Szanowni Grupowicze.
> Taki jak temat postu mam temat pracy magisterskiej.
> Termin co raz blizej a ja w lesie (bardzo gleboko).
> Wlasciwie temat brzmi tak: "Wplyw jedzenie wlasnego Stolca na wydalnie potu pod
pachami"
> Potrzebuje piec osob na ktorych wykonam doswiadczenia. To znaczy przez tydzien beda
musieli > sie odrzywiac tylko wlasnym stolcem, a ja bede pobierala probki waszego
potu z pod pach.

3. Data: 2000-03-15 21:41:10

Od: "Ewa Ciechanowska" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mozesz mi pomoc to wskarz jak szukac informacji w archiwum.
Z gory dzieki
Ewa

4. Data: 2000-03-15 22:21:42

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie przejmuj sie "panem markiem", to ten od amputacji jader, pewnie mozg
mial juz wczesniej amputowany.

jesli szukasz cos w tym temacie, sprobuj najpierw w bibliotekach, bo w
internecie cienko to widze. np. w gazecie lekarskiej jest cykl artykulow (w
tej chwili juz ok 30) o promocji zdrowia, wiec moze cos wykorzystasz

adam

Ewa Ciechanowska napisał(a) w wiadomości: <8aovs3$a5m$1@h1.uw.edu.pl>...

5. Data: 2000-03-16 00:55:29

Od: "Ewa Ciechanowska" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Ci Adamie,
Mam nadzieje, ze jeszcze cos wpadnie Ci do glowy i cos mi poradzisz.
Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2000-03-16 09:27:31

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
(w
> tej chwili juz ok 30) o promocji zdrowia, wiec moze cos wykorzystasz

Nie o promocji zdrowia tylko kolejnych świetnych lekarstw.
Otwóżcie wreszcie oczka i zauważcie co nam wciskają koncerny farmaceutyczne
i po co?.

Przed wojną było w Polsce zarejestrowanych 5000 przypadków nowotworów
złośliwych!!!!
Dziś cukrzycę ma 2 miliony ludzi a drugie 2 miliony jeszcze o tym nie
wie!!!!! (oficjalne dane)
Ile było chorych na nią przed wojna? ktoś ma takie dane?
A ile razy wzrosło w tym czasie spożycie węglowodanów?

Wszyscy promują zdrowe jedzenie ale straszą nas cukrem, tzw biała śmierć.
a co mamy w jogurcikach np firmy DANONE, ale oczywiscie nie tylko.

Np Danio ma w sobie w 150 gramach produktu 22,5 g cukru, tj 4,5
łyżeczki!!!!!
Dzieciom zalecamy płatki zborzowe z miodem no i oczywiscie mleko 0,5%
tłuszczu, ile to ma w sobie węglowodanów?
Nigdy w historii człowiek nie jadł tak podle jak dziś, chude anorektyczne
świnie, chuda cielęcina i wszystko bez tłuszczu.
Nikt oczywiscie tego nie łączy ze wzrostem liczby zachorowań na tak
oczywistą chorobę spowodowaną cukrem jaką jest cukrzyca, ale i wszystkie
inne tzw cywilizacyjne. No bo przecież w Twoim Stylu piszą że Kelogsa Płatki
z miodem to to co dzieciakowi zrobi najlepiej.

Ale dla ciekawości wam powiem że na Śląsku w ciągu 2, albo 1 roku(jak
sprawdzę dokładniej to poprawię) lat wzrosło spożycie masła 4 razy (tam jest
ok 2 miliony stosujących Diętę Optymalną).
Idzie czas na was lekarzy, że pacjenci przestaną do was chodzić po kolejne
worki tabletek. Szykujcie się :)))))))

Przedawkowanie amfy
Badanie nasienia w Lodzi
RZS