Re: Zdrowie zwbow a wypryski

From: "zabeczka" <z...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zdrowie zwbow a wypryski
Date: Mon, 16 Dec 2002 10:59:45 +0100

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:atk2dq$cnm$1@news.tpi.pl...

> A jak Ci się dało mieć kamień tylko na 2 zębach ?
> Bo on się odkłada raczej na wszystkich.
> Fakt, że niektórych (dolnych przednich) szybciej,
> ale nie ma tak, żeby wszystkie poza 2 wybranymi omijał.
> Szczególnie, jeżeli jest go już tyle, że powoduje stan zapalny dziąseł.

A no tak jakoś wyszło, że utrzymywał się on tylko na dwóch przednich i to
przez parę ładnych lat.

> Nie jestem stomatologiem, ale dla mnia ta teoria jest ciut naciągana.
> Może chciał Cię po prostu zdopingować do jak najszybszego
> usunięcia kamienia.
> Bo to naprawdę trzeba zrobić. Głównie po to, żeby zaoszczędzić
> sobie poważnych problemów z zębami.

Może i masz rację, że stomatolog chciał mnie zdopingować do jak najszybszego
usunięcia tego kamienia.

> Jeżeli cera się przy okazji poprawi, to tym lepiej,
> ale w tej sprawie to raczej dermatolog niż dentysta pomoże.
>
> Pozdrawiam !
> Mała Mi

W lekarzy dermatologów już powoli nie wieżę, bo jeden wysnuł teorię jakobym
miała gronkowca.
Jednak po specjalistycznych badaniach okazało się, że w wypryskach skórnych
są zwykłe bakterie powodujące takie nie miłe sytuacje na twarzy.
Jedyne co pozwoliło mi się cieszyć cerą bez pryszczy przez długi czas, to
wizyta u kosmetyczki i oczyszczanie twarzy. Żadnych syfów przez ponad rok
nie miałam. jednak przy dwójce dzieciaków trudno jest znaleść czas na tak
długie zabiegi (ok2 godz.)

Pozdrawiam

Magda