Zdrowy stosunek człowieka do własnego ciała

31. Data: 2006-11-10 17:19:24

Temat: Re: Zdrowy stosunek człowieka do własnego ciała
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski wrote:
> Moje zdanie jest takie:
>
> Ciało to tylko urządzenie wejścia/wyjścia i zasilacz oraz obudowa
> centralnego układu nerwowego. Należy dbać przede wszystkim o układ nerwowy,
> co oczywiście wiąże się _również_ z utrzymywaniem homeostazy somatycznej,
> ale to mózg jest najważniejszy. Inne części ciała są istotne jedynie w
> takim stopniu, w jakim umożliwiają przekazywanie informacji między CUN a
> środowiskiem zewnętrznym. Istotą człowieczeństwa jest centralny układ
> nerwowy.

: Co sądzicie o takiej filozofii?

Filozofia analityczna.

32. Data: 2006-11-10 17:44:15

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2006-11-10 19:16:32

Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski napisał(a):
> [...]
> takim stopniu, w jakim umożliwiają przekazywanie informacji między CUN a
> środowiskiem zewnętrznym. Istotą człowieczeństwa jest centralny układ

Jest ok.

34. Data: 2006-11-10 21:21:52

Temat: Re: Zdrowy stosunek człowiekawłasnego ciała
Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 09.11.2006 - autor: Hanka - treść:

> Przez grzeczność nie zapytam,między którymi ;-)

Lewej nogi...
A teraz wysil wyobraznie i zobacz jaka to ekwilibrystyka :D

35. Data: 2006-11-10 21:34:39

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ntech napisał :

> Lewej nogi...
> A teraz wysil wyobraznie i zobacz jaka to ekwilibrystyka :D

Dzisiaj nie dam rady, moja wyobraźnia musi się chyba wyspać
po wczorajszych spacerkach lunatyczno-międzygrupowych :)

Hanka

36. Data: 2006-11-10 22:56:39

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" napisał:

> Filozofia analityczna.

Gugle się zacięły?

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 75.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

37. Data: 2006-11-10 23:33:43

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Gugle się zacięły?

Oj, muszę więc zmieniać gugla na inną wyszukiwarkę, skoro ona łączy ten
bełkot z filozofią analityczną ;o)

Pzdr
Paweł

38. Data: 2006-11-11 00:54:47

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> Oj, muszę więc zmieniać gugla na inną wyszukiwarkę, skoro ona
> łączy ten bełkot z filozofią analityczną ;o)

Nie o to mi chodziło. Cztery razy takiego samego posta czytać (a
przedtem jeszcze wysyłać) to lekka przesada.

39. Data: 2006-11-11 06:32:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski; <2260959.cPgM1iqjIA@Marcin_Ciesielski> :

> Co sądzicie o takiej filozofii?

Że powinieneś wyjśc do kina/zacząć oglądać TV, zacząć czytać coś
nienaukowego, spotykac się z ludźmi na popijawy? Inaczej zaniedługo
będziesz wymagał elektrowstrząsów - ewidentnie doświadczasz regresji
pojęciowej, a może to tylko efekt depresji jesiennej.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

40. Data: 2006-11-11 19:22:58

Od: "...::QRT::..." <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Nov 2006 18:48:21 +0100, Marcin Ciesielski napisał(a):

> [...]
> takim stopniu, w jakim umożliwiają przekazywanie informacji między CUN a
> środowiskiem zewnętrznym. Istotą człowieczeństwa jest centralny układ

Zasadniczo można sie zgodzić aczkolwiek jak to mawiają "w zdrowym ciele
zdrowy duch"
Ponad to pragnąłbym zauważyć iż zdrowe i sprawne ciał pozwala na odczuwanie
bardzo wielu miłych żeczy.
Np. można sobie pojeździć na rowerze.

burzliwa przeszłość kobiety a związek
Szczerość czy hipokryzja?