Żeberka - proszę o wszystkie możliwe przepisy......

1. Data: 2002-04-24 19:31:11

Temat: Żeberka - proszę o wszystkie możliwe przepisy......
Od: "Jacek" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeberka - proszę o wszystkie możliwe przepisy......
s...@k...net.pl

1. Data: 2002-04-24 23:15:37

Temat: Re: Żeberka - proszę o wszystkie możliwe przepisy......
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Żeberka - proszę o wszystkie możliwe przepisy......
> s...@k...net.pl

Robie tak- wychodzi zawsze-nabywam,kroje w paski,obsmazam,do
formy,ukladam warstwami-zeberka,sol pieprz kminek,plastry cebuli,zeberka
itd,na gorze zeberka,do piekarnika i niech sie dusza,co zreszta bez
protestu czynia ;)

Innych przepisow nie wyprobowywalam,ten mnie chwilowo safysfakcjonuje ;)

A znalazlam jeszcze

http://www.kuchnia.com.pl/DiD/mieso.html
http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=2129&p=23
http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=691&p=1
http://www.kuchnia.3miasto.pl/wieprzow.htm

I przyznaje,nie chcialo mi sie szukac wiecej,jako ze kwicze z
niewyspania;-)

Powodzenia w przyrzadzaniu,jesli planujesz,i dobranoc :)

--

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2002-04-25 07:45:12

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...
> [...]
>protestu czynia ;)
>
>Innych przepisow nie wyprobowywalam,ten mnie chwilowo safysfakcjonuje ;)

wrzuc miedzy to cwiartki jablek (renet, mniam) oproszone tymiankiem...
poznasz co to prawdziwa satysfakcja....

Margola

1. Data: 2002-04-25 08:30:46

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tib napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...

> wrzuc miedzy to cwiartki jablek (renet, mniam) oproszone tymiankiem...
> poznasz co to prawdziwa satysfakcja....

Ooo,dopsz,dziekuje za sugestie :)One sie maja rozlezc i rozpelznac po
zeberkach czy wybrac raczej takie,z ktorych nie zrobi sie od razu
krem?:)

1. Data: 2002-04-25 09:33:51

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...
>Ooo,dopsz,dziekuje za sugestie :)One sie maja rozlezc i rozpelznac po
>zeberkach czy wybrac raczej takie,z ktorych nie zrobi sie od razu
>krem?:)

Szczerze mowiac, to obojetne, jesli o smak idzie, ale ja wole takie w
cwiartkach, dlatego zazwyczaj nie wrzucam ich od razu, tylko pozniej.

Margola

1. Data: 2002-04-25 11:10:19

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Żeberka - proszę o wszystkie możliwe przepisy......
> s...@k...net.pl

Hmm, plik zalšczam, zobaczymy co wyjdzie Qd

1. Data: 2002-04-25 11:13:46

Temat: Re: ?eberka - prosz? o wszystkie mo?liwe przepisy......
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Hmm, plik zalšczam, zobaczymy co wyjdzie Qd

podejrzewam, ze jakis snajper Cie ustrzeli...jesli ta grupa
zaklada nie dodawanie attachments...mnie kiedys wyrzucil
newsroups provider z grupy jak wyslalam maly obrazek
bozonarodzeniowy - a bylam jeszcze wtedy zupelnie zielona w tych
sprawach...provider mnie tak zrugal, ze az sie dziwie, ze sama na
ochotnika do ciurmy sie nie zamknelam...

Krysia, w antrakcie
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-25 11:24:56

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> [...]
> sprawach...provider mnie tak zrugal, ze az sie dziwie, ze sama na
> ochotnika do ciurmy sie nie zamknelam...

Rozpakuj sie, alboco..... od wczoraj zainstalowalam sobie netszkape i testuje,
testuje, testuje.....
Zara wkopiuje tekst, moment...a kuku, zakrencona jestem na roznie jako to
zeberko alboco, to w ogole nie to..... wybaczcieQd

1. Data: 2002-04-25 12:31:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Zara wkopiuje tekst, moment...a kuku, zakrencona jestem na roznie jako to
>zeberko alboco, to w ogole nie to..... wybaczcieQd

Netszkapa, tfu, na psa urok...mam nadzieje, ze polubisz, bo mnie
denerwuje.

opakowana

1. Data: 2002-04-25 15:26:53

Temat: Re: Żeberka a la Diablo
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Żeberka - proszę o wszystkie możliwe przepisy......
> s...@k...net.pl

1,5 kg żeberek
5 ząbków czosnku
3 cebule pokrojone w plastry (może być więcej)

Żeberka pokroić, posolić i popieprzyć, natrzeć roztartym czosnkiem -
odstawić. Na drugi dzień obsmażyć żeberka na smalcu na patelni - ulozyć w
brytwannie, oblożyć pokrojoną cebulą. zalać zalewą przygotowaną nasępująco:

1 szklanka wody
1 łyżka cukru
2 łyżki octu
1 szklanka koncentratu pomidorowego
1 łyżeczka słodkiej papryki w proszku
1 łyżeczka musztardy
0,5 łyżeczki chili
0,5 łyżeczki soli
0,5 kostki rosołowej
0,25 łyżeczki pieprzu

Wszystkie składniki dobrze wymieszać, polać żeberka, wstawić do piekarnika,
pieć 1,5 godziny w temp 180 stopni. Smacznego

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

Kiedy ciasto nie jest ciastem???
Donosze
[ogloszenie] Bereket - konkurs - kolejna edycja
Rolady
[ogloszenie] Bereket - konkurs- kolejna edycja