Re: Zeby - braki - pytanie

From: "Papkin" <s...@s...net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zeby - braki - pytanie
Date: Mon, 9 Oct 2006 23:47:45 +0200

Adam wrote:
> Witam,
>
> mam 27 lat i juz nie mam 3 zebów (wynik zaniedban z dziecinstwa), dla
> mnie to fatalna sytuacja. Zle sie z tym czuje. No i wiem ze taka
> sytuacja moze wplynac na stan reszty zębów. Brakuje mi zębów w
> żuchwie, konkretnie prawej 6 oraz lewych 6 i 5. Do tego rosna mi zeby
> madrosci i boje sie zeby ich usuniecie nie wymagalo rowniez usuniecia
> obu 7. Wteby bym zostal bez dolnych trzonowców. W piatek mam wizyte u
> stomatologa ale pomyslalem ze moze tutaj ktos mi cos doradzi. Jakie
> leczenie podjąc, w ktorym kierunku ?

> [...]

ortodonta raczej, implanty kolego dobre... w mosty i inne bzdety bym sie nie
bawil bo to nie to samo co implanty, ortodonta - szpary moze trzeba zrobic na
implanty. Nie jestem lekarzem orto ani stomatologiem ale stomatlogo moze ci
jakies koronki, mosty (klejone do zebow obok itd) proponowac ale to trzeba
zrobic profesionalnie, pozyjesz jeszcze jak sie uda pol wieku :) przeciez...
madrosci skad wiesz ze trzeba usunac... moze nie trzeba.