Żegnajcie WWW

1. Data: 2001-12-29 10:11:41

Temat: Żegnajcie WWW
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio podczas cwiczen surfingowych po sieci natknąłem sie na pewną
stronę. Chciałbym abyscie Panstwo wyrazili swoje opienie na ten temat.

1.Czy takie strony są do czegos potrzebne,
2. Czy one są zupełnie bezpieczne
3. Czy moga w czyms pomoc

Osobiscie przyznam sie ze jestem troszke zszokowany tym wszystkim.

A oto adres tej strony www.pozegnania.pl

2. Data: 2001-12-29 10:59:33

Temat: Re: Żegnajcie WWW
Od: "ja" <j...@j...ja> szukaj wiadomości tego autora

troche niesmacze. gdyby zrobuli serwis o hospicjach bylo by w porzadku,
gdyby o pogrzebach, no niech im bedzie, ale laczyc jedno z drugim! nie, to
jest jakas kpina.

3. Data: 2001-12-29 11:06:22

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu tłumacze ze osobiscie nie jestem z tym wcale powiązany, zeby mnie
ktos spamerem nie okrzyknal. Ale po dluzszym przyjrzeniu sie temu serwisowi
stwierdzam ze to jakas pomylka, a serwis ten chyba sam w sobie sie gubi i w
sumie nie wie o czym traktuje. Nie wnosi nic ciekawego, a moglbby tyle...

4. Data: 2001-12-29 11:56:51

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

lume napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>sumie nie wie o czym traktuje. Nie wnosi nic ciekawego, a moglbby tyle...

Zdaje sie, ze autorzy tez na to wpadli, bo strona zniknela...

pozdrawiam
Lukasz

5. Data: 2002-01-01 15:00:21

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz wrote:

>Zdaje sie, ze autorzy tez na to wpadli, bo strona zniknela...

Jak sie zdaje, powyższe wypowiedzi są wypowiedziami osób młodych. No
cóz młodzi są nieśmiertelni... Ja mam 55 i rozumiem że dobrze jest
mieć do dyspozycji stronę na której mi podpowiedzą jak pochować np.
żonę (oby długo żyła ;) w zgodzie z prawem i tanio, albo co na
przykład mówi polski system prawny o rozsypywaniu prochów zmarłych po
kremacji.
A jak się komuś nie podoba, nie ma obowiązku odwiadzania strony.

Jacek

TRENER - DIETETYK
hiperglikemia i utrata przytomnosci?
Slabe oczy i silownia.