Zelnik, modelowy okaz pisowskiej mentalnosci, w akcji" -

11. Data: 2015-10-16 22:10:44

Temat: Re: Zelnik, modelowy okaz pisowskiej mentalnosci, w akcji" -
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:
> brat_olin wrote
> > glob wrote:
> >
> >> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
032068,jerzy-zelnik-dal-sie-nabrac-dziennikarzom-roc
k-radia-wskazal.html

> Kłamiecie, olik, jak zwykle.

Udowodnijcie, gostek.

--
Smart questions to stupid answers

12. Data: 2015-10-16 22:29:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Oct 2015 13:09:19 -0700 (PDT), b...@g...com napisał(a):

> Ano, Adolf robil co mogl, by utrzymac dyktat.

Raczej robili ci, którzy na tym dyktacie zbijali fortuny:
https://prawda2.info/viewtopic.php?t=2159

:-|

13. Data: 2015-10-17 04:37:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> To co się dzieje w Polsce jest dokładną kalkomanią Niemiec z lat 30- stych. Dlatego
ten kwik, bo ludzie do szkoły pod górkę nie mieli jak buractwo.

Ano, Adolf robil co mogl, by utrzymac dyktat. Ale dzisiejsza
Polska to nie Niemcy, choc partia wciaz rzadzaca ma i Sejm i
Senat (a miala i prezydenture). Znaczy ufajmy, ze uda sie
odciac ryje do zloba przyssane przez cale ostatnie 8 lat.
To juz tylko 9 dni!

Nikt nie lubi platformy ale pis to dyktatura, zaczną, a nawet już zaczeli robić
igrzyska nienawiści, bo kto nie znami to przeciw nam. Będą prześladowani polacy,
trafiać do więzień bo komuś się powodzi lub tworzył rzeczy niezgodne z jedyną prawdą
fanatyków. Prześladowanie innych przekłada się na brak twórczości gospodarczej. Tym
samym zaostrzą prześladowania i tak wkoło wojtek.

14. Data: 2015-10-17 10:29:55

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Nikt nie lubi platformy ale pis to dyktatura, zaczną, a nawet już zaczeli robić
igrzyska nienawiści, bo kto nie znami to przeciw nam.

Jak zwykle coś cie w główkę uwiera.

Tak było:
zwrócili się do Rzecznika Praw Obywatelskich Ireny Lipowicz o interwencję, w związku
ze zdjęciem z anten telewizji publicznej programów i zwolnieniem dziennikarzy o
prawicowych poglądach.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Czystki-w-TVP
-poslowie-PiS-apeluja-o-interwencje,wid,13023779,wia
domosc.html?ticaid=115c6a

A teraz się dziwią innym.

Swoja drogą, wyższy poziom gry aktorskiej:
https://youtu.be/9g6UJO7LybY?t=3m57s

Gra warta świeczki, tysiąc ojro za leżenie i pachnienie
u niemca, biznes całkiem całkiem.

15. Data: 2015-10-17 19:24:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

prawicowych poglądach.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Czystki-w-TVP
-poslowie-PiS-apeluja-o-interwencje,wid,13023779,wia

Oczywiście, ceznuruje teatry, galerie, palicie na stosie Komorowskiego ( tu powinna
być wieloletnia odsiadka), no stop pomawiacie pierdolone warchoły i taniec
obłudu....to my jesteśmy prześladowani, biedne zomo, biedni ssmani.

16. Data: 2015-10-17 19:54:33

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> .to my jesteśmy prześladowani, biedne zomo, biedni ssmani.

http://images1.bibsy.pl/BhMvR1pz/anna-komorowska-emi
gracja-to-nie-dramat-to-jest-jakas-szansa-oni-tak-po
waznie.jpeg

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2014/01/
homofobia-andrzej-krauze.jpg

17. Data: 2015-10-17 20:00:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

http://images1.bibsy.pl/BhMvR1pz/anna-komorowska-emi
gracja-to-nie-dramat-to-jest-jakas-szansa-oni-tak-po

Przecież wasza agresja i skala pomówień symbolicznie spaliła Komorowskiego na stosie,
nie jest dziwne że Kopaczowie chcą uciekać, bo u was działa stalinowska zasada, nie
jest z nami to wróg i daj mi człowieka znajdzie się paragraf.

18. Data: 2015-10-17 20:42:39

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost wrote:
> brat_olin wrote

032068,jerzy-zelnik-dal-sie-nabrac-dziennikarzom-roc
k-radia-wskazal.html

>Udowodnijcie, gostek.

Olik, matołku wy piszecie ze zmanipulowali, ciężar dowodu po waszej stronie,
póki go nie ma, kłamiecie.

19. Data: 2015-10-18 14:13:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Ghost wrote:
> [...]
>
>Udowodnijcie, gostek.

Olik, matołku wy piszecie ze zmanipulowali, ciężar dowodu po waszej stronie,

Naczelny Rock Radia: 'Zelnik kłamie'. Stacja publikuje nagranie w całości

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
038781,rock-radio-zelnik-klamie-zapowiadaja-publikac
je-pelnego.html

Z sąsiedniej grupy
Zgroza
Dlaczego Polacy boją się PiS?