Re: Zemsta MG?

From: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zemsta MG?
Date: Mon, 28 Aug 2000 17:02:12 GMT

Grzegorz Dziewulski napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...onet.pl>...
>Jako że jestem autorem tekstu bota, to sformułowania takie jak
"pierdoliny", "brednie" wkurwiły mnie, i to bardzo.

Witam Dziewulku :). Rok temu byłeś bardzo sympatyczą i rozsądną Istotą.
Gdybyś jeszcze wykazał tyle uprzejmości, żeby się pod stworzonym przez
siebie tekstem podpisać , nawet ksywką z e-mailem - skierowałabym uwagi
wyłącznie do Ciebie. Zamiast tego, prywatnie dostało się biednemu MG, który
zamieścił tam swój adres internetowy. Szkoda mi więc czasu, żeby się
powtarzać zwłaszcza, że na większość poruszanych w tekście problemów patrzę
inaczej niż Ty i ta nieszczęsna Virginia. Napiszę tylko, że gdyby stał się
cud i wszyscy aktualnie tu obecni dostosowaliby się do Twoich postulatów,
wtedy jakże rozrywkowa, egzotyczna dla mnie grupa "psychologia", padłaby na
zbity pysk. Chcąc podciągnąć całą dyskusję pod jeden formalistyczny
strychulec starasz się ją uczynić gładką jak pupcia niemowlęcia i równie
ciekawą.
Dorrit