Zentac

1. Data: 2001-09-29 18:37:48

Temat: Zentac
Od: "Pinol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dostępne jest w Polsce to lekarstwo ??

2. Data: 2001-09-29 18:47:11

Temat: Re: Zentac
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dostępne jest w Polsce to lekarstwo ??

Zantac (ranitydine)- jest - no chyba ze chodzi o cos innego.... - na co to ma
byc?

3. Data: 2001-09-29 19:03:10

Od: "Pinol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał...
Zantac (ranitydine)- jest - no chyba ze chodzi o cos innego.... - na co to
ma
> byc?

Tak, o to chodzilo, jesli sie nie myle, to jest to na chorobe wrzodową ?

4. Data: 2001-09-29 20:33:41

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma
>
> Tak, o to chodzilo, jesli sie nie myle, to jest to na chorobe wrzodową ?

tak, na to schorzenie.

adam

5. Data: 2001-10-01 10:20:05

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zantac (ranitydine)- jest - no chyba ze chodzi o cos innego.... - na co to ma
> byc?

Ja w zwiazku z tym specyfikiem mam dodatkowe pytanie. Czy nie jest to ten sam
lek co polski Ranigast tylko 'troszke' drozszy???

Michal

6. Data: 2001-10-02 08:14:54

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> Ja w zwiazku z tym specyfikiem mam dodatkowe pytanie. Czy nie jest to ten
sam
> lek co polski Ranigast tylko 'troszke' drozszy???

jezeli rozmawiamy o ranitidynie to jest to samo
--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

IB