Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 27 Nov 2017 22:24:57 GMT

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Idioci... ale myślisz że to już szczyt ludzkiej głupoty, otóż w
> pobliskim miasteczku jakiś geniusz wymyślił dla sieci swoich sklepów
> rzeźnickich nazwę - 'Wesoły Prosiaczek"..

O matko... A ja widuję samochody z napisem ,,Zakład Rzeźny Henryk Dobija" -
czy inna tam ubojnia.
Hmmmm, czyżby branżowy pseudonim ,,artystyczny"?

Wracając do tematu - wysłałam do Komisji Etyki Reklamy skargę na tę
reklamę.
Reklama jest tu:
http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/intermarche-rek
lama-z-piosenka-rzeznikow-i-masarzy