Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.

Data: 2017-11-28 23:32:11
Temat: Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.
Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

On 28 Nov 2017 21:14:16 GMT, XL wrote:

> No wiesz, nie odróżniam - to i to ŻYJE.

Weź może książkę do podstawówki, do Biologii lub Przyrody i poczytaj,
nadrób zaległości z młodości. Doczytasz tam, że zwierzęta wyższe posiadają
coś co się nazywa układem nerwowym, jedną z jego cech jest przekazywanie
bólu. Tak, tu Cię zaskoczę, zabijana świnia cierpi! A bakteria nie. Szok,
prawda?
Ale co Cię to obchodzi, lepiej sobie nie zaburzać spokoju ducha i popitolić
od rzeczy na grupie a na obiadek zjeść wątrobkę, płucka, flaczki czy inny
zgrabnie zdrobniony organ zwierzęcych wnętrzności.

> Zakłamane.

- A nie, bo Ty jesteś gupi!

co za dziecinada.

> Może jednak Ty?

W przeciwieństwie do Ciebie nie sprawiam zwierzętom cierpienia. Przemyśl
to, wierzę, że znajdziesz w sobie choć miligram empatii.

Masz odwagę i obejrzysz?

https://www.youtube.com/watch?v=M1vC8TfDX9Y

czy będziesz nadal pluć zza ekranu i obracać temat w infantylną
przepychankę?

Roman Tyczka