Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.

Data: 2017-11-29 14:17:48
Temat: Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.
Od: stefan <s...@w...pl>

W dniu 2017-11-29 o 12:41, Roman Tyczka pisze:

> Że łatwiej mordowanie zwierzęcia znieść przy wódce to akurat wiem, w
> dzieciństwie widywałem te obrzędy nie raz.
> Ale jak pisałem EOT, jeszcze musi trochę wody w rzece upłynąć nim w
> powszechnej świadomości zaiskrzy, że coś jest nie tak.

Przy świniobiciu wódkę pije się na pewno nie po to aby łatwiej znieść
mordowanie... Dlaczego nie można bić świni przed zabiciem? A więc
pomyśl... Po co? Wszak (podobno) człowiek jest istotą myślącą
A jak myśliwi oddają hołd ustrzelonej zwierzynie?
te obrzędy (jedne i drugie) oglądam i uczestniczę w nich kilka razy w
roku. I jest dobrze, wędzonki świąteczne (ach, te piękne blondynki
zwisłouche) już od miesiąca dojrzewają,kiełbaski tradycyjnie w Andrzejki
idą do wędzarni, rydzyki i inne grzybki od września kiszą się i
marynują, jeszcze karpik od Sióstr Staniąteckich i można będzie święcić
Swięto Najkrótszej Nocy ( podobno tak się ma nazywać)
pozdr
Stefan